Przejdź do głównej zawartości

Makijaż, który nie wymaga codziennych poprawek ...

Wstajesz rano, podchodzisz do lustra i jest! Mało tego, wygląda naprawdę bardzo dobrze :) O czym mowa? O marzeniu chyba każdej kobiety ... makijażu, który nie wymaga codziennych poprawek.

Makijaż permanentny, aplikacja rzęs, manicure, pedicure, depilacja laserowa to tylko kilka z usług jakie oferuje MO's Beauty Academy. Szczególnie zaciekawiła mnie KRESKA POWIEKI - delikatne zagęszczenie linii rzęs czyli piękna kreska dekoracyjna.

Objętość rzęs Natural Effeck to coś dla mnie :) Do każdej rzęsy naturalnej zostają doklejone 2 lub 3 rzęsy sztuczne. Uzyskujemy efekt przedłużenia oraz pięknego delikatnego zagęszczenia. W MO`s kochamy naturalne i ultra kobiece efekty- właśnie ta technika nam to zapewnia!  PAMIĘTAJ! Prawidłowa aplikacja wymaga dopasowania długości oraz grubości rzęs sztucznych do naturalnych tak by nie ucierpiały, nie były zbyt obciążone.
Co powiecie  na zabieg MANUAL SHADOW nazywany również Efektem pudru (cienia), który dotychczas wykonywany był aparatem (igłami do cieniowania)? Poniżej szczegółowy opis, który możecie znaleźć na stronie salonu ...

Technika manualna wykonana przy użyciu tzw. – piórka, pozwala na osiągniecie delikatnych, naturalnych brwi, które wyglądają jak pomalowane cieniem.

Przeciwwskazania do wykonania zabiegu:
  • ciąża, okres karmienia piersią
  • choroby skórne w miejscu zabiegu
  • podwyższona temperatura ciała
  • choroba nowotworowa (możliwość wykonania zabiegu ok. pół roku po wyleczeniu)
  • cukrzyca w fazie nieustabilizowanej
  • hemofilia
  • opryszczka
  • zaawansowana choroba tarczycy
  • łuszczyca
  • długotrwałe przyjmowanie leków rozrzedzających krew. Sterydy, NLPZ.
  • zabieg z zakresu medycyny estetycznej, silne złuszczanie (co najmniej 2 miesiące po)
  • epilepsja, padaczka
Tak jak wspomniałam zakres oferowanych usług jest bardzo szeroki:
  • makijaż permanentny (microblading, manual shadow, kreska powieki, usta)
  • medycyna estetyczna (wypełnianie, usuwanie zmarszczek, dermapen)
  • pielęgnacja (kwas migdałowy, kwas glikolowy, kwas pirogronowy, peeling)
  • aplikacja rzęs
  • depilacja laserowa
  • laserowe usuwanie tatuaży i makijażu permanentnego
Piękne wnętrza, profesjonalna i doświadczona ekipa specjalistów, bezpieczne zabiegi ... To cechy charakteryzujące salon MO's Beauty Academy. Jestem ciekawa co myślicie o tego rodzaju upiększaniu :)

*wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony salonu

Komentarze

  1. Chętnie bym zrobiła taką kreskę u siebie, ale mam przeciwwskazania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sprawa :) Takie drobne poprawki a jak zmieniają wyraz twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z medycyną estetyczną osiągniesz harmonię piękna. Podkreśl swoje atuty, wydobądź naturalny blask i zadbaj o swój wygląd z profesjonalną pomocą. https://estetycznaprzeworsk.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Test! Nowe pieluszki Lupilu

Nowy rok, nowe testy, nowe wyzwania 😊 Tym razem z Testmetoo miałyśmy okazję wypróbowania nowych pieluszek Lupilu dostępnych w sieciach sklepów Lidl. Jak się sprawdziły i czy spełniły nasze oczekiwania ...? Zacznę od samego wyglądu. Pieluszki są bardzo estetycznie wykonane, nie zabrakło też ładnej, kolorowej grafiki. Po założeniu dobrze przytegają do ciałka dziecka. Rzepy są dość wytrzymałe. Moje maleństwo używa pieluszek jedynie na noc, a od paru dni już właśnie wogóle 😉 W naszym przypadku nie zdarzyło się, żeby pieluszka przeciekła, zsunęła się czy podrażniła skórę. Foto z oficjalnej strony pieluszek Mam duże zaufanie do produktów oferowanych przez sklepy Lidl. Tym razem również się nie zawiodłam. Jesiem ciekawa jak pieluszki spisały się w przypadku Waszych maluszków 😊

Złota Kolekcja Bajek ...

Chodzę, szukam, odwiedzam wszystkie pobliskie kioski, salony prasowe i nic :( Pierwsza część Złotej Kolekcji Bajek, a mianowicie "Król Lew" rozeszła się jak świeże bułeczki w przeciągu kilku godzin. Nic dziwnego ... pierwszy zeszyt kosztował w końcu jedyne 1,90 zł! Dlaczego tak bardzo zależało mi na tej kolekcji? Uwielbiam bajki Disneya i z ogromnym sentymentem wspominam moją serię książek, które mama kupowała mi w wydawnictwie Świat Książki. Bajeczki przekazałam bratanicy :) a teraz zbieram te piękne opowieści dla mojej córeczki :) Bardzo, ale to bardzo długo zastanawiałam się nad zakupem prenumeraty. Nigdy nie miałam zaufania do tych super stronek z gazetkami, gdzie do każdego numeru dodawane są prezenciki i inne bajery. Wiele pytań krążyło mi po głowie. Czy nie ma ukrytych kosztów? Czy można zrezygnować? Czy przypadkiem po zakończeniu prenumeraty "nie wcisną" mi jakiejś kolejnej"? itp, itd .... Przeczytałam uważnie zasady i postanowiła

Jak prawidłowo piłować paznokcie?

Piłowanie paznokci wymaga znajomości kilku podstawowych zasad. Bez nich nasze paznokcie staną się brzydkie i łamliwe. Sprawdź, jak prawidłowo piłować paznokcie. Piękne paznokcie są naszą wizytówką. Zadbane i prawidłowo spiłowane sprawiają, że jesteśmy postrzegani jako kompetentni i schludni. Poprawiają nasze samopoczucie i pewność siebie. Stają się częścią naszej stylizacji. To jednak nie wszystko. Niepoprawna technika piłowania może doprowadzić do łamliwości paznokci, a nawet nieprzyjemnych i brzydko wyglądających infekcji. Jak więc prawidłowo piłować paznokcie?                                    Pomysły na paznokcie – nie zapominajmy o piłowaniu! Prawidłowe spiłowanie płytki paznokcia jest podstawowym i jednym z pierwszych zabiegów, który należy wykonać przed każdą stylizacją, taką jak: ·          tipsy, ·          manicure żelowy, ·          hybrydy. Każda z nich wymaga nico innej metody piłowania paznokci. Do pierwszych dwóch warto spiłować płytkę do poło