Przejdź do głównej zawartości

Butelka ze smoczkiem czy niekapek? MAMBABY

Za oknem deszcz .... a ja przeglądam zdjęcia i wspominam gorący, wrześniowy weekend nad wodą. Także i tam mojej córeczce towarzyszyła butelka Baby Bottle Jungle. W ramach współpracy z MAMBABY do kompletu otrzymaliśmy także kubek Fun To Drink Cup. 




Butelka ze smoczkiem to na dzień dzisiejszy najlepszy przyjaciel Julci. Przede wszystkim jest niezbędna do zasypiania, a tak poza tym kruszynka bardzo dużo pije :) więc buteleczka jest zawsze blisko.





Z produktów MAMBABY jestem bardzo zadowolona. Zarówno butelka jak i kubek są solidnie wykonane, nie przeciekają, mają wygodne zamknięcia i są trwałe. Do tego wszystkiego urzekła mnie śliczna grafika i kolory. Córeczka intensywnie uczy się pić z niekapka, ale na razie butelka wygrywa :)

Plusy:
  • żywe kolory i bardzo ładna grafika,
  • duża pojemność,
  • osłonka na smoczek,
  • solidne wykonanie,
  • BPA FREE,
  • brak przeciekania.
Minusy (a właściwie to małe uwagi :))
  • smoczek odbarwił się od soku marchwiowego, wygląda to dość nieestetycznie, ale na szczęście po kilku czyszczeniach pomarańczowy kolor udało się zmyć :))


Plusy:
  • żywe kolory i bardzo ładna grafika,
  • duża pojemność,
  • osłonka,
  • solidne wykonanie,
  • BPA FREE,
  • brak przeciekania.
Minusy:
  • na razie nie dostrzegam, ale moja kruszynka bardziej bawi się kubkiem niż z niego pije :)

Zapraszam również na pozostałe posty z produktami MAMBAMY:


Który z produktów spodobał Wam się najbardziej? Dla nas strzałem w dziesiątkę okazała się butelka i pojemniczek na przekąski :) Obserwujcie MAMBABY na Facebooku :) Często pojawiają się promocje i konkursy :)

Komentarze

  1. Fajny kubeczek. Moja córeczka nie potrafiła (nie chciała) pić ze smoczka czy z niekapka, ale za to potrafiła pić z bidonu ze słomką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas na razie butelka jest górą, ale próbujemy też innych metod picia :P

      Usuń
  2. Butelka z twardym ustnikiem jest naszym faworytem. Smoczki niestety nie zostały zaakceptowane ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. z tym barwieniem to trochę minusik ale generalnie widzę że ok

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe i fajne produkty dla dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  5. póki co się na tym zupełnie nie znam, ale bardzo miło ogląda się takie słodkie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie dwaj bracia mieli kubki nie kapki :)

    obserwuje i dziękuje za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki, ale nie jestem jeszcze mamą. Pewnie jak będę już w ciąży to bardziej zainteresuję sie dziecięcymi markami.

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze dzidziusia nie mam, także nie znam tej marki :)
    córeczka śliczna :)
    również obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, przeurocze maleństwo. Dobrze, ze takie błahe te minusy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Smoczek to normalne ,że się odbarwił
    Często nam się to zdażało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że wszystko po czasie się zmyło :)

      Usuń
  11. U nas królują niekapki dzieci piją w nich wodę. Abyśmy mieli dostęp do zdrowej wody założyłam u nas filtr molekularny z naturalną mineralizacją teraz dzieciom mogę podawać wodę prosto z kranu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdanie! Pod hasłem ... specjalnie dla Ciebie!

Wymyśliłam dla Was niespodziankę ... rozdanie pod hasłem specjalnie dla Ciebie!

O co chodzi? Napisz w komentarzu jaki masz typ cery, rodzaj skóry i włosów, jakie zapachy kosmetyków lubisz oraz jakich kolorów używasz do makijażu, a ja skompletuję specjalnie dla Ciebie zestaw prezentowy! Będą to kosmetyki znanych marek takie, które i ja lubię :) Mam nadzieję, że uda mi się sprostać zadaniu :)
Dorzucę od siebie również próbeczki i gadżeciki :)
Jak Wam się podoba taki pomysł? Rozdanie trwa od 30.05 do 30.06.2017 do godziny 24:00, a 01.07 wylosuję zwycięzcę. Później czas na zakupy i wysyłkę do 14.07 😉
Sponsorem nagrody jestem ja, a Was serdecznie zapraszam!
Zasady są proste ... wystarczy być publicznym obserwatorem bloga! Za udostępnienie grafiki na swoim blogu, Instagramie, Google+, obserwację mojego profilu na Instagramie, Google+ dodatkowe losy. Piszcie jakie akcję udało Wam się wykonać 😉!!!

Złota Kolekcja Bajek ...

Chodzę, szukam, odwiedzam wszystkie pobliskie kioski, salony prasowe i nic :( Pierwsza część Złotej Kolekcji Bajek, a mianowicie "Król Lew" rozeszła się jak świeże bułeczki w przeciągu kilku godzin. Nic dziwnego ... pierwszy zeszyt kosztował w końcu jedyne 1,90 zł!


Dlaczego tak bardzo zależało mi na tej kolekcji? Uwielbiam bajki Disneya i z ogromnym sentymentem wspominam moją serię książek, które mama kupowała mi w wydawnictwie Świat Książki. Bajeczki przekazałam bratanicy :) a teraz zbieram te piękne opowieści dla mojej córeczki :)

Bardzo, ale to bardzo długo zastanawiałam się nad zakupem prenumeraty. Nigdy nie miałam zaufania do tych super stronek z gazetkami, gdzie do każdego numeru dodawane są prezenciki i inne bajery. Wiele pytań krążyło mi po głowie. Czy nie ma ukrytych kosztów? Czy można zrezygnować? Czy przypadkiem po zakończeniu prenumeraty "nie wcisną" mi jakiejś kolejnej"? itp, itd ....

Przeczytałam uważnie zasady i postanowiłam zaryzykować. Na poc…

Konkurs "Wspomnienia z dzieciństwa" Canpol babies

Razem z Canpol babies przygotowaliśmy dla Was kolejny KONKURS. którego zasady są dziecinnie :) proste!


Wspomnienia z dzieciństwa czesto łącza się z ulubioną zabawką .... Czy Wasze dzieci również taką mają, a może sami pamiętacie jak nazywał się Wasz ulubiony pluszowy miś? Prześlij zdjęcie, kolaż, opis ... pełna dowolność, przedstawiające ulubioną zabawkę dziecka.
Pisząc dzieciaki nie mam na myśli konkretnie Wasze pociechy :) Może chcecie zrobić niespodziankę siostrzeńcowi, bratanicy, wnukowi, wnuczce, dziecku koleżanki ........ :)
Sponsorem nagrody jest Canpol babies, a jurorami będą ja, moja córeczka i mąż :) Wybierzemy najbardziej kreatywną pracę!
Zgłoszenia przyjmowane są na adres mailowy elkab0202@wp.pl  od dziś tj. 15.07.2017 r. do 05.08.2017,  a ogłoszenie wyników nastąpi dnia 06.08.2017 r.  W komentarzu koniecznie wpiszcie, że bierzecie udział w zabawie :)
Teraz najważniejsze .... UWAGA fanfary! .... NAGRODA! Piękny zestaw "Toys", w którego skład wchodzą butelki, smoczek…