Przejdź do głównej zawartości

Sposób na przespaną noc ...

Pewnie myślicie, że mam problemy ze snem i w tym poście  postaram się  przedstawić kilka dobrych rad innym osobom, które borykają się z podobnymi kłopotami 😉 Nie do końca jednak o to chodzi. Młode mamy no i oczywiście tatusiowie chyba wiedzą o czym mówię 😉 Co tu zrobić, żeby bobas przespał całą noc ...? Myślałam, że to niemożliwe, a jednak ...


Nasza historia jest dość długa, bo trwała około 10 miesięcy 😉😉 Chcąc, nie chcąc dzidziuś karmiony piersią w nocy budzi się na jedzonko. Później stopniowo udało się odstawić maleństwo, ale jak tu je teraz usypiać bez cycusia? Najpierw na rączkach, ale to przecież  też nienajlepsza metoda. Konsekwentnie zostawialiśmy małą w łóżeczku. Wiadomo ... nie obyło się bez płaczu i krzyku, ale poskutkowało. Teraz jest jak w raju  😉 Córeczka zasypia sama i śpi spokojnie 😉

Myślę, że przyczyniły się do tego nasze codzienne rytuały ... Wieczorem wietrzę pokoik i włączam nawilżacz powietrza. Przygotowuję też kąpiel dla maleństwa, a zabawy w wanience sprawiają jej wiele radości. Pewnie przy tak intensywnych wygłupach trochę się męczy. Oczywiście myjemy też te sześć cudownych ząbków 😉 Później pielęgnacja ... masaż pachnąca oliwką, piżamka, pielęgnacyjny kremik na pupę. Ważne jest też, żeby wybrać odpowiednie pieluszki. Ja stawiam na tanie i bardzo dobre pieluszki Dada. Obecnie używamy czwórki i uwielbiam te obrazki z małym królikiem Bugsem i innymi bohaterami 😉 Są też delikatne, co najważniejsze nie podrażniają pupy i wytrzymują cała noc bez przeciekania. Dla nas to bardzo ważne, bo Julcia nawet w nocy lubi się czegoś napić, a przed snem wypija butelkę mleka. Szczerze polecam i zapraszam do zapoznania się z ofertą marki Dada.

*Zdjęcie pochodzi z ww. strony

No właśnie mleko ... kolejny ważny element przygotowań do snu. Po kąpieli oglądamy bajkę lub czytamy książeczkę, a o 20tej czas do łóżka. Wtedy włączam pozytywkę z kołysanką, kładę Juleczkę, a ona wypija mleczko i zasypia. Stawiamy na klasyczne Bebiko. Właśnie ta mieszanka najbardziej jej zasmakowała. Ostatnimi czasy otrzymaliśmy do testowania wersję PRO+ z błonnikiem i również jestem bardzo zadowolona. Mleko jest bardzo łatwe w przygotowaniu, dobrze się rozpuszcza i dostarcza dziecku wszystkich niezbędnych składników.



I tak od 20tej do 7mej rano dzidziuś słodko śpi. W łóżeczku ma buteleczkę z wodą lub herbatką, więc nie muszę wstawać kiedy zachce jej się pić. Często zdarza się, że rano muszę jeszcze budzić naszego bobaska 😉 Mama i tata mają czas dla siebie i wszyscy są szczęśliwi 😉 Cieszę się, że byliśmy konsekwentni, to naprawdę się opłaca 😉

Na noc herbatka z miodem 😉

Jestem ciekawa jakie są Wasze metody? Przyszłym mamom mogę poradzić tylko tyle, żeby się nie poddawać. W końcu nastanie ten dzień, w którym i Wy prześpicie całą noc 😉!!!


Dobranoc 🌛

Komentarze

  1. nie mam jeszcze dzidziusia, ale często zajmowałam się dziećmi moich sióstr i pamiętam to spanie 'na czuja' ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dokładnie ta rutyna jest fajna 😉

      Usuń
  3. Jeszcze nas to nie dotyczy ale wiele razy słyszałyśmy, że najważniejsze to mieć plan i nauczyć się systematyczności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przygotowując się na pojawienie się na świecie naszego bobaska bardzo chętnie czytam właśnie takie porady. Sama chciałabym bardzo szybko wprowadzić podobną rutynę wieczorną aby dziecko szybko zrozumiało kiedy jest czas zabawy, a kiedy spania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długa droga, ale w końcu się udaje 😉

      Usuń
  5. Ale słodziutkie maleństwo, nawet nie wiedziałam, że takie małe szczegóły wpławają na przespana noc maluszków :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam dwoch synow. Neden 8 lat drugi w marcu 2017 bedzie mial trzy. Niestety nie dane mi bylo karmic piersia. Jednak ominely mnie lrzy drugim kolki. Przy obydwu spokojne zabkowanie. I co za tym wszystkim idzie - calkiem spokokny sen. A szlam wg planu. I z jednym i z drugim. Kapiel przed snem to podstawa. Mleko stosujemy w tej chwili bebilon jeszcze. Tuli tuli. I moj synio ten malusi drypta do siebie do lozeczka grzecznie lulu. Aleeeee....nie jest kolorowo bo od soboty nie ma ochoty zdrzemnac sie w dzien. A musi chociaz na godzinke. "Nie bo nie". Jutro jade na badania i wprowadzam codzienny rytuał. Pan tata w weekend nam to zawsze pauje wrrrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Julka chociaż malutka w dzień śpi około godzinę. Może też przez to tak łatwo później zasypia 😉 Właśnie słyszę jak sobie pochrapuje 😉

      Usuń
  7. Ja nie miałam problemów ze spaniem moich córek. Przesypiały całe noce od hwili jak wróciły ze szpitala, ale podobnie jak Ty robiłam wszystko na godziny.

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas nie było problemu ze snem w nocy. Jedno i drugie dziecko bardzo szybko przyzwyczaiło się do snu w nocy, tylko, że nie miało sztywnych drzemek w dzień. Słodka Twoja Julcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U moich dzieci nie było problemu także mogę się tylko cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Awwww so cute *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie synuś ma zamiar w lutym się pojawić, więc zobaczymy jak będzie przesypiał swoje noce już nie w brzuszku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak rutyna najważniejsza. Przy małym dziecku ważne jest też aby w dzień nawet jak śpi zachowywać się normalnie, a w nocy z chować ciszę. W ten sposób szybciej nauczyć malucha kiedy jest dzień a kiedy nocy. Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. my nie lubimy Dady :( i jeszcze nie mieliśmy zadnej całej przespanej nocy :(
    urocza Malutka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nie mam dzieciątka ale akurat moja koleżanka ma teraz uroczego ciocinego skarbusia. Który bardzo ładnie w nocy śpi :0 w sumie to czasami nawet do 8 rano potrafi spać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny sposób aby maleństwo zasnelo. Sama lubię przed snem przewietrzyzc pokój o o wiele lepiej nam się śpi

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa rutyna, chociaż nie mam jeszcze maleństwa i szacuję, że przez następne 10 lat również się w moim życiu nie pojawi to gdzieś tam z tyłu głowy zawsze będę miała twoje sposoby na zaśnięcie :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Och u mnie na szczęście nie było większych problemów z nie przespanymi nocami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na rutynę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdanie! Pod hasłem ... specjalnie dla Ciebie!

Wymyśliłam dla Was niespodziankę ... rozdanie pod hasłem specjalnie dla Ciebie!

O co chodzi? Napisz w komentarzu jaki masz typ cery, rodzaj skóry i włosów, jakie zapachy kosmetyków lubisz oraz jakich kolorów używasz do makijażu, a ja skompletuję specjalnie dla Ciebie zestaw prezentowy! Będą to kosmetyki znanych marek takie, które i ja lubię :) Mam nadzieję, że uda mi się sprostać zadaniu :)
Dorzucę od siebie również próbeczki i gadżeciki :)
Jak Wam się podoba taki pomysł? Rozdanie trwa od 30.05 do 30.06.2017 do godziny 24:00, a 01.07 wylosuję zwycięzcę. Później czas na zakupy i wysyłkę do 14.07 😉
Sponsorem nagrody jestem ja, a Was serdecznie zapraszam!
Zasady są proste ... wystarczy być publicznym obserwatorem bloga! Za udostępnienie grafiki na swoim blogu, Instagramie, Google+, obserwację mojego profilu na Instagramie, Google+ dodatkowe losy. Piszcie jakie akcję udało Wam się wykonać 😉!!!

Złota Kolekcja Bajek ...

Chodzę, szukam, odwiedzam wszystkie pobliskie kioski, salony prasowe i nic :( Pierwsza część Złotej Kolekcji Bajek, a mianowicie "Król Lew" rozeszła się jak świeże bułeczki w przeciągu kilku godzin. Nic dziwnego ... pierwszy zeszyt kosztował w końcu jedyne 1,90 zł!


Dlaczego tak bardzo zależało mi na tej kolekcji? Uwielbiam bajki Disneya i z ogromnym sentymentem wspominam moją serię książek, które mama kupowała mi w wydawnictwie Świat Książki. Bajeczki przekazałam bratanicy :) a teraz zbieram te piękne opowieści dla mojej córeczki :)

Bardzo, ale to bardzo długo zastanawiałam się nad zakupem prenumeraty. Nigdy nie miałam zaufania do tych super stronek z gazetkami, gdzie do każdego numeru dodawane są prezenciki i inne bajery. Wiele pytań krążyło mi po głowie. Czy nie ma ukrytych kosztów? Czy można zrezygnować? Czy przypadkiem po zakończeniu prenumeraty "nie wcisną" mi jakiejś kolejnej"? itp, itd ....

Przeczytałam uważnie zasady i postanowiłam zaryzykować. Na poc…

Konkurs "Wspomnienia z dzieciństwa" Canpol babies

Razem z Canpol babies przygotowaliśmy dla Was kolejny KONKURS. którego zasady są dziecinnie :) proste!


Wspomnienia z dzieciństwa czesto łącza się z ulubioną zabawką .... Czy Wasze dzieci również taką mają, a może sami pamiętacie jak nazywał się Wasz ulubiony pluszowy miś? Prześlij zdjęcie, kolaż, opis ... pełna dowolność, przedstawiające ulubioną zabawkę dziecka.
Pisząc dzieciaki nie mam na myśli konkretnie Wasze pociechy :) Może chcecie zrobić niespodziankę siostrzeńcowi, bratanicy, wnukowi, wnuczce, dziecku koleżanki ........ :)
Sponsorem nagrody jest Canpol babies, a jurorami będą ja, moja córeczka i mąż :) Wybierzemy najbardziej kreatywną pracę!
Zgłoszenia przyjmowane są na adres mailowy elkab0202@wp.pl  od dziś tj. 15.07.2017 r. do 05.08.2017,  a ogłoszenie wyników nastąpi dnia 06.08.2017 r.  W komentarzu koniecznie wpiszcie, że bierzecie udział w zabawie :)
Teraz najważniejsze .... UWAGA fanfary! .... NAGRODA! Piękny zestaw "Toys", w którego skład wchodzą butelki, smoczek…