Przejdź do głównej zawartości

To już rok :) I urodziny bloga i niespodzianka dla Was :)

Dziś urodziny bloga :) Hip, hip, hura :P Minął dokładnie rok od chwili napisania pierwszego posta. Co prawda opublikowany został 29.11.2015, ale powstał dzień wcześniej :) Jeszcze 24 godziny zastanawiałam się czy w ogóle rozpoczynać tą przygodę :D Przyszła mamusia trochę się nudziła, a teraz blogowanie to moje prawdziwe hobby i na razie nie zamierzam z niego rezygnować :)

Mam nadzieję, że moje teksty i Wam chodź trochę się podobają. Testuję, recenzuję, czasem też doradzam :) Za mną wiele wspaniałych kampanii i mam nadzieje. że nie jedna przede mną :) Druga strona medalu to oczywiście Wasze cudowne wpisy i zdjęcia. Inspirujecie!! 

Blogosfera mnie wciąga, ale chyba tak zdrowo :P Jeszcze nocy nie zarywam :) Mam nadzieję, że blog będzie się dalej rozwijał, oczywiście z Waszą pomocą :)

Z okazji mojego blogowego święta przygotowałam dla Was pierwsze rozdanie. Nagrodą będzie NIESPODZIANKA :) Uchylę rąbka tajemnicy ... kosmetyki, gadżeciki i moje ukochane próbeczki :) Sponsorem upominków będę ja :)


Warunkiem udziału jest jednie obserwacja bloga :) każda kolejna aktywność to dodatkowy punkt. Zachęcam do zabawy i podaję wzór do wpisania w komentarzu:
Obserwuję jako: 
Google+ obserwuję jako:
Insta obserwuję jako:
Udostępniam baner na blogu: (link)
Udostępniam baner w socialmediach: (link)

Rozdanie trwa od 28.11.2016 do 28.12.2016
Wyniki ogłoszę w Nowy Rok :) na blogu z prośbą do zwycięzcy o przesłanie danych do wysyłki :)
POZDRAWIAM WAS SERDECZNIE :)

Komentarze

  1. Gratuluję wytrwania i dalszych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No roczek to już coś! Nawet się nie zorientujesz a już będą dwa latka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję roczku i życzę kolejnych udanych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)


    Obserwuję jako: Karolina F
    Google+ obserwuję jako: Karolina F
    Insta obserwuję jako: karolka_f

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę wielu kolejnych owocnych lat :)
    Obserwuję jako:
    Google+ obserwuję jako: Sylwia testuje i radzi
    Insta obserwuję jako: Sylwia testuje i radzi
    Udostępniam baner na blogu: NIE
    Udostępniam baner w socialmediach: https://www.facebook.com/sylwia.kuziola81/posts/1435607326479547?pnref=story

    Zapraszam u mnie również trwają dwa konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Beauty B.
    Google+ obserwuję jako: Beauty B.
    Insta obserwuję jako: nie
    Udostępniam baner na blogu: http://beautybeauty2003.blogspot.com/
    Udostępniam baner w socialmediach: nie

    OdpowiedzUsuń
  9. obs-Magdalena B
    google+-Magdalena B

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga! Sukcesów, spełnienia i mnóstwo radości! Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Paulina Pintal
    Google+ obserwuję jako: Paulina Pintal
    Insta obserwuję jako: Nie
    Udostępniam baner na blogu: https://pasje-marzenia-plany-zycie.blogspot.com/
    Udostępniam baner w socialmediach: Nie

    OdpowiedzUsuń
  12. Samych sukcesów blogowych i przyjemności zyczę

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana gratuluje i mam nadzieje, ze ja rowniez zostane i bedziemy trwac razem 😙😙😙😙

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: evitestujekomentuje
    Google+ obserwuję jako:evitestujekomentuje

    Gratulację co do bloga oby tak dalej :) :*
    ja zaczęłam pisać 2014 w lipcu ale niestety ex partner usunął mi bloga i musiałam wszystko na nowo zaczynać...I w grudniu minie " nowy rok " ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, nic tylko pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszych urodzin bloga :) życzę ci dalszej wytrwałości i samych sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje z okazji pierwszych urodzin bloga! Oczywiście życzę kolejnych sukcesów i stałego rozwoju tego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: mloda buba
    Google+ obserwuję jako: mloda buba
    Insta obserwuję jako: lou3hx
    Udostępniam baner na blogu: nie
    Udostępniam baner w socialmediach: Nnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i życzę kolejnych rocznic ! :)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę niesłabnącego zapału do pisania i oczywiście gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Postaram się zgłosić także :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wytrwałosci, a też w tym roku swietowałam 1 urodziny bloga, wiem jaka to satysfakcja ale i spory wysiłek ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako Klaudia Cebula
    Google: Klaudia Cebula
    Baner na blogu: www.zaklecienaszczescie.blogspot.com
    Baner na FB https://www.facebook.com/kl.cbla/posts/1224733500938172

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję roku i życzę dalszych sukcesów ;)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję roczku i życzę kolejnych wspaniałych blogowych latek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Alexandra K
    Google+ obserwuję jako: Alexandra K
    e-mail: alexandrak-blog@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: nr147
    Google+ obserwuję jako: Natalia Rzepka
    Udostępniam baner w socialmediach: https://plus.google.com/u/0/112502117553488530889/posts/47xXTJwSdYx?sfc=true

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: Pietrucha20
    Google+ obserwuję jako: Pietrucha20
    Insta obserwuję jako: nie
    Udostępniam baner na blogu: https://myfantasyandme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: Anna K
    Google+ obserwuję jako:Anna K
    Insta obserwuję jako:anaikosmetyki
    Udostępniam baner na blogu: http://anaikosmetyki.blogspot.com/

    Gratuluję roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: Anna Hh
    Google+ obserwuję jako: -
    Insta obserwuję jako: malinowyskarbiec
    Udostępniam baner na blogu: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    Udostępniam baner w socialmediach: -

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: Sabina eM
    Google+ obserwuję jako: Sabina eM
    Insta obserwuję jako: xsabina1
    Udostępniam baner na blogu: http://123binka.blogspot.com/
    Udostępniam baner w socialmediach: https://www.facebook.com/sabinka.em/posts/1815761438699941

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Extra! by tak dalej:) Mój blog stosunkowo świezutki, ale mam nadzieję, że będzie to dłuższa przygoda:)

    Obserwuję jako: Sylwia Moskała
    Google+ obserwuję jako: Sylwia Moskała

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako: Margie
    Google+ obserwuję jako: Margie
    Insta obserwuję jako: -
    Udostępniam baner na blogu: -
    Udostępniam baner w socialmediach: -

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako: Katie
    Google+ obserwuję jako: -
    Insta obserwuję jako: -
    Udostępniam baner na blogu: -
    Udostępniam baner w socialmediach: -

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: Truskawkowy Świat
    Google+ obserwuję jako:Truskawkowy Świat
    Insta obserwuję jako:-
    Udostępniam baner na blogu: (link)https://beautydorczi.blogspot.com
    Udostępniam baner w socialmediach: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1379936955390452&id=1113900061994144

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuje jako Miss Daisy pomyliło mi się, ale na google+ obserwuje już jako Truskawkowy Świat:)

      Usuń
  38. Obserwuję jako: Izabela Hebda
    Google+ obserwuję jako: Izabela Hebda
    Insta obserwuję jako:hizula
    Udostępniam baner na blogu: http://izkatestuje.blogspot.com/
    Udostępniam baner w socialmediach:https://www.facebook.com/izabela.hebda.3/posts/659999710847231

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako: Tusiazdzemem
    Google+ obserwuję jako: Tusiazdzemem

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: paulinowo
    Google+ obserwuję jako: paulinowo
    Insta obserwuję jako: nie
    Udostępniam baner na blogu: nie
    Udostępniam baner w socialmediach: nie

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako: Renata Ciosek
    Google+ obserwuję jako: Renata Ciosek
    Insta obserwuję jako: renataciosek
    Udostępniam baner na blogu: nie
    Udostępniam baner w socialmediach: tak Fb https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1230828873668473&set=a.564803423604358.1073741833.100002241164341&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako: m. prudaczuk
    Google+ obserwuję jako: m. prudaczuk

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako: Agnieszka Kasprzak
    Google+ obserwuję jako: Agnieszka Kasprzak
    Insta obserwuję jako: nie
    Udostępniam baner na blogu: http://agniesia123.blogspot.com/
    Udostępniam baner w socialmediach: nie

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako: Wiktoria Guziewicz
    Google+ obserwuję jako: Wiktoria Guziewicz
    Udostępniam baner w socialmediach: https://plus.google.com/u/0/114865288098540414815

    OdpowiedzUsuń
  46. obserwuję jako Anna Stańczak- annapoint
    Google + Anna Stańczak- annapoint
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako: Monika Łaznowska
    Google+ obserwuję jako: Monika Łaznowska
    Udostępniam baner w socialmediach: https://plus.google.com/u/0/110208253750686809051/posts/joCCRfvU5GA?sfc=true

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako: Beata Kandzia
    Google+ obserwuję jako: Beata Kandzia
    Insta obserwuję jako: -
    Udostępniam baner na blogu: (link) nie mam bloga
    Udostępniam baner w socialmediach: (link) https://plus.google.com/u/0/110061712332260582292/posts/6joPnyrZu64?sfc=true

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako: Zaczytana56 MamaDela
    Google+ obserwuję jako: Zaczytana56 MamaDela
    Insta obserwuję jako: -
    Udostępniam baner na blogu: (link) -
    Udostępniam baner w socialmediach: (link) https://plus.google.com/u/0/105698218508894857875/posts/f8JFwausFgz?sfc=true

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako: Peter49 Ceniacyksiazki
    Google+ obserwuję jako: Peter49 Ceniacyksiazki
    Insta obserwuję jako: -
    Udostępniam baner na blogu: (link) -
    Udostępniam baner w socialmediach: (link) https://plus.google.com/u/0/115323437474183891714/posts/DvvWqdJLJur?sfc=true

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdanie! Pod hasłem ... specjalnie dla Ciebie!

Wymyśliłam dla Was niespodziankę ... rozdanie pod hasłem specjalnie dla Ciebie!

O co chodzi? Napisz w komentarzu jaki masz typ cery, rodzaj skóry i włosów, jakie zapachy kosmetyków lubisz oraz jakich kolorów używasz do makijażu, a ja skompletuję specjalnie dla Ciebie zestaw prezentowy! Będą to kosmetyki znanych marek takie, które i ja lubię :) Mam nadzieję, że uda mi się sprostać zadaniu :)
Dorzucę od siebie również próbeczki i gadżeciki :)
Jak Wam się podoba taki pomysł? Rozdanie trwa od 30.05 do 30.06.2017 do godziny 24:00, a 01.07 wylosuję zwycięzcę. Później czas na zakupy i wysyłkę do 14.07 😉
Sponsorem nagrody jestem ja, a Was serdecznie zapraszam!
Zasady są proste ... wystarczy być publicznym obserwatorem bloga! Za udostępnienie grafiki na swoim blogu, Instagramie, Google+, obserwację mojego profilu na Instagramie, Google+ dodatkowe losy. Piszcie jakie akcję udało Wam się wykonać 😉!!!

Nawilżający żel i szczoteczka do mycia twarzy ... LIRENE

Święta,  święta i po świętach ... :)  Często zmieniam kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Nie znalazłam jeszcze ideału :) Kilka dni stosuje nawilżający żel do mycia twarzy z błękitną algą i muszę przyznać, że to całkiem fajny kosmetyk. Skóra jest świeża i dobrze oczyszczona. Nie zauważyłam żadnych zaczerwienień czy dodatkowych wyprysków, co często mi się zdarza testując kolejny żel.
Do produktu dołączona była szczoteczka do czyszczenia twarzy z funkcją masażera.  Włosie jest mięciutkie, a jej używanie naprawdę bardzo przyjemne. Nie znam dokładnej ceny zestawu, ponieważ był to jeden z prezentów świątecznych jakie otrzymałam ♥, ale w sklepach online zestaw taki kosztuje w granicach 40-50 zł. 

Kilka słów od producenta ... Laboratorium Naukowe Lirene zainspirowane ideą kompleksowego oczyszczania i pielęgnacji skóry stworzyło innowacyjną Technologię ALGAE PURE, opartą na synergii działania składników oczyszczających oraz intensywnie pielęgnujących alg. Zapewnia ona działanie na kilku pozioma…

Złota Kolekcja Bajek ...

Chodzę, szukam, odwiedzam wszystkie pobliskie kioski, salony prasowe i nic :( Pierwsza część Złotej Kolekcji Bajek, a mianowicie "Król Lew" rozeszła się jak świeże bułeczki w przeciągu kilku godzin. Nic dziwnego ... pierwszy zeszyt kosztował w końcu jedyne 1,90 zł!


Dlaczego tak bardzo zależało mi na tej kolekcji? Uwielbiam bajki Disneya i z ogromnym sentymentem wspominam moją serię książek, które mama kupowała mi w wydawnictwie Świat Książki. Bajeczki przekazałam bratanicy :) a teraz zbieram te piękne opowieści dla mojej córeczki :)

Bardzo, ale to bardzo długo zastanawiałam się nad zakupem prenumeraty. Nigdy nie miałam zaufania do tych super stronek z gazetkami, gdzie do każdego numeru dodawane są prezenciki i inne bajery. Wiele pytań krążyło mi po głowie. Czy nie ma ukrytych kosztów? Czy można zrezygnować? Czy przypadkiem po zakończeniu prenumeraty "nie wcisną" mi jakiejś kolejnej"? itp, itd ....

Przeczytałam uważnie zasady i postanowiłam zaryzykować. Na poc…