Przejd藕 do g艂贸wnej zawarto艣ci

Czas na kaw臋 ... MK Cafe Fresh

Testowanie z Testmetoo ju偶 po raz trzeci 馃槈 Tym razem co艣 specjalnie dla mnie i dla innych kawoszy ...

Kawa prosto z manufaktury... Dzi臋ki MK Cafe Fresh to marzenie jest do spe艂nienia. Kr贸tki test na stronie pozwoli dopasowa膰 ten wyj膮tkowy i aromatyczny nap贸j bezpo艣rednio do naszych upodoba艅 smakowych.


Wybra艂am kaw臋 Costa Rica SHB i Subtle Harmony. Nie potrafi臋 oceni膰, kt贸ra smakowa艂a mi bardziej. S膮 bardzo aromatyczne i intensywne w smaku, ale przy tym nie wyczuwa si臋 nieprzyjemnej kwasowo艣ci. Przygotowa艂am napar w kawiarce i odda艂am mleka. Popo艂udniowa kawka sta艂a si臋 czym艣 jeszcze bardziej wyj膮tkowym ni偶 dotychczas.



Costa Rica SHB to kawa o zr贸wnowa偶onym profilu smakowym – wyra藕nym body, orze藕wiaj膮cej kwaskowo艣ci i delikatnym aromacie, co jest zas艂ug膮 bogatej wulkanicznej gleby i g贸rskiego klimatu. Niejednego smakosza kawy zachwyci po艂膮czenie smaku czekolady i orzech贸w z nutami owocowymi.

Kawa o delikatnym smaku, z wyczuwalnymi nutami miodowo-orzechowymi, cechuj膮ca si臋 niespotykan膮 r贸wnowag膮 i harmoni膮. Dzi臋ki umiej臋tnie dobranej kompozycji ziaren jest na tyle 艂agodna, 偶e mo偶esz j膮 pi膰 na co dzie艅, dla odpr臋偶enia. Subtle Harmony stanowi doskona艂y pretekst, 偶eby si臋 zrelaksowa膰.
*Opisy pochodz膮 ze strony mkfresh.pl



Je艣li macie ochot臋 na zakupy w MK Cafe Fresh mam dla Was rabat 馃槈 Podajcie maila w komentarzu lub w wiadomo艣ci prywatnej elkab0202@wp.pl, a prze艣l臋 Wam moj膮 kr贸tk膮 relacj臋 z testu z rabatem 馃槈 Do tego pami臋tajcie o darmowej dostawie za zakupy od 70 z艂. Zestaw pysznych kaw to na pewno dobry pomys艂 na 艣wi膮teczny prezent 馃槈 ☕☕☕☕☕

Komentarze

  1. mmm ju偶 czuj臋 ten zapach:) cho膰 ja ma艂o kawy pij臋, ale zapach uwielbiam:)

    zapraszam serdecznie do siebie, gdzie trwa super konkurs z Canpolem http://www.sylwiaidzieci.pl/2016/12/konkurs-z-canpol-babies.html

    OdpowiedzUsu艅
  2. Nie pijemy kawy ale wiemy, 偶e du偶o wi臋cej os贸b ceni sobie ten nap贸j wi臋c dobrej jako艣ci produkt to podstawa :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Chcia艂abym je spr贸bowa膰 :) ostatnio ma艂o kt贸ra kawa mi smakuje, w sumie nie wiem czemu

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mi kawa nie smakowa艂a jak by艂am w ci膮偶y ;)

      Usu艅
  4. Ja kawy nie pijam, ale jako prezent to super sprawa :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Ch臋tnie dorzuc臋 takie smakowito艣ci dla rodzic贸w ♥

    OdpowiedzUsu艅
  6. Jestem ma艂ym uzale偶nionym od kofeiny ludkiem aaaa :D
    Zapraszam na najnowszy wpis :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. no kawka jest dobra ale ja j膮 pije bardzo sporadycznie ale jak ju偶 pij臋 to chce si臋 napi膰 dobrej kawy dobrej jako艣ci :D

    OdpowiedzUsu艅
  8. ja te偶 jestem uzale偶niona od kawy :) Szczeg贸lnie takiej 艣wie偶o zmielonej i zaparzonej. Aromat jest wtedy du偶o mocniejszy :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Kawa niestety teraz nie dla mnie, ale m贸j m膮偶 jest kawoszem wi臋c pewnie ch臋tnie si臋 skusi na Twoj膮 propozycj臋 ;)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Uwielbiam pi膰 kaw臋 .Ale tej jeszcze nie pr贸bowa艂am .

    OdpowiedzUsu艅
  11. Nieee! Taki wpis o tej godzinie! Jak widz臋 kaw臋 to zaraz nabieram na ni膮 ochoty :)

    OdpowiedzUsu艅
  12. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    OdpowiedzUsu艅
  13. ¡Hey! I love your blog, I am following you. I hope u could visit my blog and follow me back (-:

    OdpowiedzUsu艅
  14. Ciekawa bylam wlasnie na czym bedzie polegala ta kampania 馃槅

    http://ewuczkatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  15. Ciekawa bylam wlasnie na czym bedzie polegala ta kampania 馃槅

    http://ewuczkatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  16. Ciekawa bylam wlasnie na czym bedzie polegala ta kampania 馃槅

    http://ewuczkatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  17. Ciekawa bylam wlasnie na czym bedzie polegala ta kampania 馃槅

    http://ewuczkatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  18. Od d艂u偶szego czasu si臋 nad takim zam贸wieniem zastanawiam 馃槣

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdanie! Pod has艂em ... specjalnie dla Ciebie!

Wymy艣li艂am dla Was niespodziank臋 ... rozdanie pod has艂em specjalnie dla Ciebie!

O co chodzi? Napisz w komentarzu jaki masz typ cery, rodzaj sk贸ry i w艂os贸w, jakie zapachy kosmetyk贸w lubisz oraz jakich kolor贸w u偶ywasz do makija偶u, a ja skompletuj臋 specjalnie dla Ciebie zestaw prezentowy! B臋d膮 to kosmetyki znanych marek takie, kt贸re i ja lubi臋 :) Mam nadziej臋, 偶e uda mi si臋 sprosta膰 zadaniu :)
Dorzuc臋 od siebie r贸wnie偶 pr贸beczki i gad偶eciki :)
Jak Wam si臋 podoba taki pomys艂? Rozdanie trwa od 30.05 do 30.06.2017 do godziny 24:00, a 01.07 wylosuj臋 zwyci臋zc臋. P贸藕niej czas na zakupy i wysy艂k臋 do 14.07 馃槈
Sponsorem nagrody jestem ja, a Was serdecznie zapraszam!
Zasady s膮 proste ... wystarczy by膰 publicznym obserwatorem bloga! Za udost臋pnienie grafiki na swoim blogu, Instagramie, Google+, obserwacj臋 mojego profilu na Instagramie, Google+ dodatkowe losy. Piszcie jakie akcj臋 uda艂o Wam si臋 wykona膰 馃槈!!!

Z艂ota Kolekcja Bajek ...

Chodz臋, szukam, odwiedzam wszystkie pobliskie kioski, salony prasowe i nic :( Pierwsza cz臋艣膰 Z艂otej Kolekcji Bajek, a mianowicie "Kr贸l Lew" rozesz艂a si臋 jak 艣wie偶e bu艂eczki w przeci膮gu kilku godzin. Nic dziwnego ... pierwszy zeszyt kosztowa艂 w ko艅cu jedyne 1,90 z艂!


Dlaczego tak bardzo zale偶a艂o mi na tej kolekcji? Uwielbiam bajki Disneya i z ogromnym sentymentem wspominam moj膮 seri臋 ksi膮偶ek, kt贸re mama kupowa艂a mi w wydawnictwie 艢wiat Ksi膮偶ki. Bajeczki przekaza艂am bratanicy :) a teraz zbieram te pi臋kne opowie艣ci dla mojej c贸reczki :)

Bardzo, ale to bardzo d艂ugo zastanawia艂am si臋 nad zakupem prenumeraty. Nigdy nie mia艂am zaufania do tych super stronek z gazetkami, gdzie do ka偶dego numeru dodawane s膮 prezenciki i inne bajery. Wiele pyta艅 kr膮偶y艂o mi po g艂owie. Czy nie ma ukrytych koszt贸w? Czy mo偶na zrezygnowa膰? Czy przypadkiem po zako艅czeniu prenumeraty "nie wcisn膮" mi jakiej艣 kolejnej"? itp, itd ....

Przeczyta艂am uwa偶nie zasady i postanowi艂am zaryzykowa膰. Na poc…

Konkurs "Wspomnienia z dzieci艅stwa" Canpol babies

Razem z Canpol babies przygotowali艣my dla Was kolejny KONKURS. kt贸rego zasady s膮 dziecinnie :) proste!


Wspomnienia z dzieci艅stwa czesto 艂膮cza si臋 z ulubion膮 zabawk膮 .... Czy Wasze dzieci r贸wnie偶 tak膮 maj膮, a mo偶e sami pami臋tacie jak nazywa艂 si臋 Wasz ulubiony pluszowy mi艣? Prze艣lij zdj臋cie, kola偶, opis ... pe艂na dowolno艣膰, przedstawiaj膮ce ulubion膮 zabawk臋 dziecka.
Pisz膮c dzieciaki nie mam na my艣li konkretnie Wasze pociechy :) Mo偶e chcecie zrobi膰 niespodziank臋 siostrze艅cowi, bratanicy, wnukowi, wnuczce, dziecku kole偶anki ........ :)
Sponsorem nagrody jest Canpol babies, a jurorami b臋d膮 ja, moja c贸reczka i m膮偶 :) Wybierzemy najbardziej kreatywn膮 prac臋!
Zg艂oszenia przyjmowane s膮 na adres mailowy elkab0202@wp.pl  od dzi艣 tj. 15.07.2017 r. do 05.08.2017,  a og艂oszenie wynik贸w nast膮pi dnia 06.08.2017 r.  W komentarzu koniecznie wpiszcie, 偶e bierzecie udzia艂 w zabawie :)
Teraz najwa偶niejsze .... UWAGA fanfary! .... NAGRODA! Pi臋kny zestaw "Toys", w kt贸rego sk艂ad wchodz膮 butelki, smoczek…