Przejdź do głównej zawartości

Pachnąca, wieczorna pielęgnacja ... Equilibra

Z marką Equilibra lubimy się coraz bardziej. Tym razem w kosmetyczne mojego maluszka znalazły się delikatnie pachnąca oliwka i naturalne mydełko.


Oliwka jest bogata w kwas oleinowy. Dzięki wyjątkowo miękkiej i gładkiej konsystencji szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy, idealnie nawilża i chroni skórę dziecka po kąpieli. Po zastosowaniu skóra jest gładka, miękka i jedwabista. Zawiera 99%  składników naturalnego pochodzenia. Opracowana tak, by zminimalizować ryzyko wystąpienia alergii. Właśnie takie informacje na opakowaniu przekazuje nam producent.

Oliwka ma bardzo neutralny i delikatny zapach. Faktycznie szybko się wchłania i nie pozostawia tej nieprzyjemnej tłustej warstwy. Przyznam, że sama często sięgam po nią po kąpiel. Wracając jednak go bobaska jego skóra jest mięciutka i przyjemna. Witamina E zawarta w oliwce utrzymuje elastyczność skóry, a wysoka zawartość kwasu oleinowego nawilża ją i odżywia.



Polecam stosowanie oliwki także kobietom w ciąży. Sama smarowałam brzuszek i nie ma śladu rozstępów, chociaż mam do nich skłonności.

W listopadowym zestawie znalazło się również mydełko. Delikatnie się pieni i oczywiście w jego składzie znajdziemy surowce naturalne. Jednak taka forma dalej do mnie nie przemawia. Zdecydowanie jestem zwolennikiem kosmetyków w płynie. W mojej ocenie są dużo wygodniejsze, ale to jedyny zarzut jaki mi się nasuwa. Miłośnikom mydełek polecam serdecznie 😉 Co ważne nie zawiera SLES i SLS, a 10% stężenie aloesu koi skórę i przywraca równowagę PH.




Znacie kosmetyki tej marki 😉? Jestem ciekawa Waszych opinii na ich temat 😃

Komentarze

  1. Mydełko mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam to mydełko i bardzo je lubiłam ! :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydeł w kostce nie używam ale oliwka prezentuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze kiedys sie skusic na tego typu mydelka. Tez nie uzywam tych typowych w kostce. Byc moze jak bym uzyla cos naturalnego to moja buzia sie wreszcie ogarnie i nie bedzie mi robic teczy na twarzy w postaci przebarwien

    OdpowiedzUsuń
  5. moja córka miała ostatnio bostonkę i teraz jej skóra schodzi ze stóp. wlasnie uzywam tej oliwki na wieczór i sprawdza się super. szybko się wchłania, ładny zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie mialam tych produktow :) zapowiadaja sie ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam okazji zaznajomić się z tymi produktami ale oliwka zapowiada się świetnie! :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy zestaw, ale nic nie miałam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo dobrego już słyszałam na temat tej marki :)
    Chętnie wypróbuję mydełko , niestety do oliwek jestem uprzedzona ,dotychczasowe bardzo wysuszały skórę moim dziecią stosujemy tylko mleczka :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo dobrego już słyszałam na temat tej marki :)
    Chętnie wypróbuję mydełko , niestety do oliwek jestem uprzedzona ,dotychczasowe bardzo wysuszały skórę moim dziecią stosujemy tylko mleczka :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znamy ale wydają się milusie w użytkowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią bym sama przetestowała ich kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam ich odżywkę do włosów i była fatalna - troszkę się zraziłam do marki:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Do tej pory nie miałam produktów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jestem oliwkowa, nawet syna raczej unikała smarowania nimi. A do mydeł w kostce, mimo, że maniaczki natury się nad nimi rozpływają, jakoś przekonać się nie mogę :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny skład tej oliwki. Bardzo mi się spodobało, że aż w 99% jest to produkt naturalny.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Test! Nowe pieluszki Lupilu

Nowy rok, nowe testy, nowe wyzwania 😊 Tym razem z Testmetoo miałyśmy okazję wypróbowania nowych pieluszek Lupilu dostępnych w sieciach sklepów Lidl. Jak się sprawdziły i czy spełniły nasze oczekiwania ...? Zacznę od samego wyglądu. Pieluszki są bardzo estetycznie wykonane, nie zabrakło też ładnej, kolorowej grafiki. Po założeniu dobrze przytegają do ciałka dziecka. Rzepy są dość wytrzymałe. Moje maleństwo używa pieluszek jedynie na noc, a od paru dni już właśnie wogóle 😉 W naszym przypadku nie zdarzyło się, żeby pieluszka przeciekła, zsunęła się czy podrażniła skórę. Foto z oficjalnej strony pieluszek Mam duże zaufanie do produktów oferowanych przez sklepy Lidl. Tym razem również się nie zawiodłam. Jesiem ciekawa jak pieluszki spisały się w przypadku Waszych maluszków 😊

Złota Kolekcja Bajek ...

Chodzę, szukam, odwiedzam wszystkie pobliskie kioski, salony prasowe i nic :( Pierwsza część Złotej Kolekcji Bajek, a mianowicie "Król Lew" rozeszła się jak świeże bułeczki w przeciągu kilku godzin. Nic dziwnego ... pierwszy zeszyt kosztował w końcu jedyne 1,90 zł! Dlaczego tak bardzo zależało mi na tej kolekcji? Uwielbiam bajki Disneya i z ogromnym sentymentem wspominam moją serię książek, które mama kupowała mi w wydawnictwie Świat Książki. Bajeczki przekazałam bratanicy :) a teraz zbieram te piękne opowieści dla mojej córeczki :) Bardzo, ale to bardzo długo zastanawiałam się nad zakupem prenumeraty. Nigdy nie miałam zaufania do tych super stronek z gazetkami, gdzie do każdego numeru dodawane są prezenciki i inne bajery. Wiele pytań krążyło mi po głowie. Czy nie ma ukrytych kosztów? Czy można zrezygnować? Czy przypadkiem po zakończeniu prenumeraty "nie wcisną" mi jakiejś kolejnej"? itp, itd .... Przeczytałam uważnie zasady i postanowiła

Jak prawidłowo piłować paznokcie?

Piłowanie paznokci wymaga znajomości kilku podstawowych zasad. Bez nich nasze paznokcie staną się brzydkie i łamliwe. Sprawdź, jak prawidłowo piłować paznokcie. Piękne paznokcie są naszą wizytówką. Zadbane i prawidłowo spiłowane sprawiają, że jesteśmy postrzegani jako kompetentni i schludni. Poprawiają nasze samopoczucie i pewność siebie. Stają się częścią naszej stylizacji. To jednak nie wszystko. Niepoprawna technika piłowania może doprowadzić do łamliwości paznokci, a nawet nieprzyjemnych i brzydko wyglądających infekcji. Jak więc prawidłowo piłować paznokcie?                                    Pomysły na paznokcie – nie zapominajmy o piłowaniu! Prawidłowe spiłowanie płytki paznokcia jest podstawowym i jednym z pierwszych zabiegów, który należy wykonać przed każdą stylizacją, taką jak: ·          tipsy, ·          manicure żelowy, ·          hybrydy. Każda z nich wymaga nico innej metody piłowania paznokci. Do pierwszych dwóch warto spiłować płytkę do poło