Przejd藕 do g艂贸wnej zawarto艣ci

Wyniki rozdania 馃槈

Witam wszystkich w Nowym Roku! Jak bawili艣cie si臋 na Sylwestra? 呕ycz臋 Wam wszystko dobrego i samych sukces贸w 馃槈

Tak jak obieca艂am dzi艣 czas na wyniki mojego pierwszego rozdania .... Emocje rosn膮 ... 馃槈

video

Zwyci臋zca zosta艂a Klaudia Cebula. Serdecznie gratuluj臋 i czekam na dane do wysy艂ki elkab0202@wp.pl Paczk臋 nadam w ci膮gu 7dni roboczych 馃槈


Jak Wam si臋 podoba艂o moje pierwsze rozdanie. Mam nadziej臋, 偶e prezenty spodobaj膮 si臋 zwyci臋偶czyni 馃槈

Komentarze

  1. Brawka dla Klaudii! Taki prezent na nowy rok :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. gratki dla zwyci臋偶czyni, a dla Ciebie wszystkiego naj w nowym roku!

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ale super, gratuluj臋 zwyci臋偶czyni! pozdrawiam i zapraszam do mnie - cattlicious.com

    OdpowiedzUsu艅
  4. Dla zwyci臋偶czyni gratki, a dla Ciebie 偶yczenia z okazji Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsu艅
  5. Dziekuje przepi臋knie i przepraszam, 偶e dopiero teraz ale po noworocznym powrocie do pracy nie mialam nawet chwili dla siebie :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nic si臋 nie sta艂o. Czeka艂am cierpliwie. Gratulacje! Mam nadziej臋, 偶e wszystko si臋 spodoba 馃槈 Pozdrawiam!

      Usu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdanie! Pod has艂em ... specjalnie dla Ciebie!

Wymy艣li艂am dla Was niespodziank臋 ... rozdanie pod has艂em specjalnie dla Ciebie!

O co chodzi? Napisz w komentarzu jaki masz typ cery, rodzaj sk贸ry i w艂os贸w, jakie zapachy kosmetyk贸w lubisz oraz jakich kolor贸w u偶ywasz do makija偶u, a ja skompletuj臋 specjalnie dla Ciebie zestaw prezentowy! B臋d膮 to kosmetyki znanych marek takie, kt贸re i ja lubi臋 :) Mam nadziej臋, 偶e uda mi si臋 sprosta膰 zadaniu :)
Dorzuc臋 od siebie r贸wnie偶 pr贸beczki i gad偶eciki :)
Jak Wam si臋 podoba taki pomys艂? Rozdanie trwa od 30.05 do 30.06.2017 do godziny 24:00, a 01.07 wylosuj臋 zwyci臋zc臋. P贸藕niej czas na zakupy i wysy艂k臋 do 14.07 馃槈
Sponsorem nagrody jestem ja, a Was serdecznie zapraszam!
Zasady s膮 proste ... wystarczy by膰 publicznym obserwatorem bloga! Za udost臋pnienie grafiki na swoim blogu, Instagramie, Google+, obserwacj臋 mojego profilu na Instagramie, Google+ dodatkowe losy. Piszcie jakie akcj臋 uda艂o Wam si臋 wykona膰 馃槈!!!

Nawil偶aj膮cy 偶el i szczoteczka do mycia twarzy ... LIRENE

艢wi臋ta,  艣wi臋ta i po 艣wi臋tach ... :)  Cz臋sto zmieniam kosmetyki do piel臋gnacji twarzy. Nie znalaz艂am jeszcze idea艂u :) Kilka dni stosuje nawil偶aj膮cy 偶el do mycia twarzy z b艂臋kitn膮 alg膮 i musz臋 przyzna膰, 偶e to ca艂kiem fajny kosmetyk. Sk贸ra jest 艣wie偶a i dobrze oczyszczona. Nie zauwa偶y艂am 偶adnych zaczerwienie艅 czy dodatkowych wyprysk贸w, co cz臋sto mi si臋 zdarza testuj膮c kolejny 偶el.
Do produktu do艂膮czona by艂a szczoteczka do czyszczenia twarzy z funkcj膮 masa偶era.  W艂osie jest mi臋ciutkie, a jej u偶ywanie naprawd臋 bardzo przyjemne. Nie znam dok艂adnej ceny zestawu, poniewa偶 by艂 to jeden z prezent贸w 艣wi膮tecznych jakie otrzyma艂am ♥, ale w sklepach online zestaw taki kosztuje w granicach 40-50 z艂. 

Kilka s艂贸w od producenta ... Laboratorium Naukowe Lirene zainspirowane ide膮 kompleksowego oczyszczania i piel臋gnacji sk贸ry stworzy艂o innowacyjn膮 Technologi臋 ALGAE PURE, opart膮 na synergii dzia艂ania sk艂adnik贸w oczyszczaj膮cych oraz intensywnie piel臋gnuj膮cych alg. Zapewnia ona dzia艂anie na kilku pozioma…

Z艂ota Kolekcja Bajek ...

Chodz臋, szukam, odwiedzam wszystkie pobliskie kioski, salony prasowe i nic :( Pierwsza cz臋艣膰 Z艂otej Kolekcji Bajek, a mianowicie "Kr贸l Lew" rozesz艂a si臋 jak 艣wie偶e bu艂eczki w przeci膮gu kilku godzin. Nic dziwnego ... pierwszy zeszyt kosztowa艂 w ko艅cu jedyne 1,90 z艂!


Dlaczego tak bardzo zale偶a艂o mi na tej kolekcji? Uwielbiam bajki Disneya i z ogromnym sentymentem wspominam moj膮 seri臋 ksi膮偶ek, kt贸re mama kupowa艂a mi w wydawnictwie 艢wiat Ksi膮偶ki. Bajeczki przekaza艂am bratanicy :) a teraz zbieram te pi臋kne opowie艣ci dla mojej c贸reczki :)

Bardzo, ale to bardzo d艂ugo zastanawia艂am si臋 nad zakupem prenumeraty. Nigdy nie mia艂am zaufania do tych super stronek z gazetkami, gdzie do ka偶dego numeru dodawane s膮 prezenciki i inne bajery. Wiele pyta艅 kr膮偶y艂o mi po g艂owie. Czy nie ma ukrytych koszt贸w? Czy mo偶na zrezygnowa膰? Czy przypadkiem po zako艅czeniu prenumeraty "nie wcisn膮" mi jakiej艣 kolejnej"? itp, itd ....

Przeczyta艂am uwa偶nie zasady i postanowi艂am zaryzykowa膰. Na poc…