Przejd藕 do g艂贸wnej zawarto艣ci

Naturalny szampon z aloesem Equilibra

Tym razem marka Equilibra przygotowa艂a tak偶e co艣 dla mnie 馃槈 Szampon z aloesem, kt贸ry w sk艂adzie ma 98% sk艂adnik贸w pochodzenia naturalnego.


Produkt przeznaczony jest dla ca艂ej rodziny i idealnie nadaje si臋 do wszystkich rodzaj贸w w艂os贸w. Dok艂adnie oczyszcza sk贸r臋 g艂owy nie podra偶nia i nie wysusza jej. Specjalnie dobrane ekstrakty ro艣linne wzmacniaj膮, chroni膮 i nawil偶aj膮. W艂osy s膮 l艣ni膮ce, mi臋kkie i od偶ywione. Wysoka zawarto艣膰 aloesu, naturalnego ekstraktu bogatego w polisacharydy zapewnia doskona艂e nawil偶enie i ochron臋. Wyci膮g z li艣ci pokrzywy wspomaga wzrost zdrowych w艂os贸w.


WYCI膭G Z POKRZYWY - wzmacnia w艂osy
PROTEINY PSZENICZNE - wzbogacaj膮, wzmacniaj膮 struktur臋
EKSTRAKT Z SIEMIENIA LNIANEGO - wzmacnia i od偶ywia
GLICERYNA RO艢LINNA - zapewnia mi臋kko艣膰, blask, wzmacnia i wyg艂adza


Producent informuje nas tak偶e, 偶e produkt jest wolny od paraben贸w, wazeliny, SLS, SLES, alergen贸w, alkoholu, silikonu i barwnik贸w.

Szampon pachnie bardzo delikatnie i co dla mnie wa偶ne dobrze si臋 pieni co w przypadku naturalnych kosmetyk贸w do w艂os贸w nie jest takie oczywiste. W mojej ocenie jest idealny do codziennego stosowania, szczeg贸lnie dla os贸b, kt贸re nie maj膮 wi臋kszych problem贸w ze sk贸r膮 g艂owy. W艂osy s膮 dok艂adnie oczyszczone, 艣wie偶e i 艂atwe do rozczesania nawet bez u偶ycia od偶ywki.


Mia艂y艣cie okazj臋 stosowa膰 ten produkt? Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii 馃槉

Komentarze

  1. U mnie bardzo fajnie zadzia艂a艂 na podra偶nion膮 sk贸r臋 g艂owy. Tak偶e polecam :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ja niestety nie mia艂am okazji go wypr贸bowa膰 . A gdzie mo偶na go kupi膰 ?

    OdpowiedzUsu艅
  3. Te偶 u偶ywam teraz szamponu equilibra, ale troch臋 innej wersji.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Dzisiaj go pierwszy raz wypr贸bowa艂a i opinii jeszcze wyda膰 nie mog臋 bo w艂osy s膮 mokre :D
    Fakt pieni si臋 dobrze i jest przyjemny w stosowaniu :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Ich produkty s膮 na mojej li艣cie zakup贸w :) ale to dopiero gdy pozb臋d臋 si臋 zapas贸w :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Nie znam, ale wydaje si臋 by膰 ciekawy :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. r贸wnie偶 mam okazj臋 testowa膰 kosemtyki tej firmy :)
    du偶ym plusem jest to, 偶e s膮 naturalne.
    w艂a艣nie doda艂am nowy post na sw贸j blog o naturalnym aktywatorze do w艂os贸w- zapraszam :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Bardzo lubi臋 produkty do piel臋gnacji w艂os贸w tej marki :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Nie mia艂am jeszcze tego szamponu ale zapowiada si臋 bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Aloes jest ostatnio bardzo na czasie :) I dobrze, uwielbiamy 偶el aloesowy z Holika ;)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Bardzo dobrze znam ten szmpon :D jest 艣wietny :D

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdanie! Pod has艂em ... specjalnie dla Ciebie!

Wymy艣li艂am dla Was niespodziank臋 ... rozdanie pod has艂em specjalnie dla Ciebie!

O co chodzi? Napisz w komentarzu jaki masz typ cery, rodzaj sk贸ry i w艂os贸w, jakie zapachy kosmetyk贸w lubisz oraz jakich kolor贸w u偶ywasz do makija偶u, a ja skompletuj臋 specjalnie dla Ciebie zestaw prezentowy! B臋d膮 to kosmetyki znanych marek takie, kt贸re i ja lubi臋 :) Mam nadziej臋, 偶e uda mi si臋 sprosta膰 zadaniu :)
Dorzuc臋 od siebie r贸wnie偶 pr贸beczki i gad偶eciki :)
Jak Wam si臋 podoba taki pomys艂? Rozdanie trwa od 30.05 do 30.06.2017 do godziny 24:00, a 01.07 wylosuj臋 zwyci臋zc臋. P贸藕niej czas na zakupy i wysy艂k臋 do 14.07 馃槈
Sponsorem nagrody jestem ja, a Was serdecznie zapraszam!
Zasady s膮 proste ... wystarczy by膰 publicznym obserwatorem bloga! Za udost臋pnienie grafiki na swoim blogu, Instagramie, Google+, obserwacj臋 mojego profilu na Instagramie, Google+ dodatkowe losy. Piszcie jakie akcj臋 uda艂o Wam si臋 wykona膰 馃槈!!!

Z艂ota Kolekcja Bajek ...

Chodz臋, szukam, odwiedzam wszystkie pobliskie kioski, salony prasowe i nic :( Pierwsza cz臋艣膰 Z艂otej Kolekcji Bajek, a mianowicie "Kr贸l Lew" rozesz艂a si臋 jak 艣wie偶e bu艂eczki w przeci膮gu kilku godzin. Nic dziwnego ... pierwszy zeszyt kosztowa艂 w ko艅cu jedyne 1,90 z艂!


Dlaczego tak bardzo zale偶a艂o mi na tej kolekcji? Uwielbiam bajki Disneya i z ogromnym sentymentem wspominam moj膮 seri臋 ksi膮偶ek, kt贸re mama kupowa艂a mi w wydawnictwie 艢wiat Ksi膮偶ki. Bajeczki przekaza艂am bratanicy :) a teraz zbieram te pi臋kne opowie艣ci dla mojej c贸reczki :)

Bardzo, ale to bardzo d艂ugo zastanawia艂am si臋 nad zakupem prenumeraty. Nigdy nie mia艂am zaufania do tych super stronek z gazetkami, gdzie do ka偶dego numeru dodawane s膮 prezenciki i inne bajery. Wiele pyta艅 kr膮偶y艂o mi po g艂owie. Czy nie ma ukrytych koszt贸w? Czy mo偶na zrezygnowa膰? Czy przypadkiem po zako艅czeniu prenumeraty "nie wcisn膮" mi jakiej艣 kolejnej"? itp, itd ....

Przeczyta艂am uwa偶nie zasady i postanowi艂am zaryzykowa膰. Na poc…

Konkurs "Wspomnienia z dzieci艅stwa" Canpol babies

Razem z Canpol babies przygotowali艣my dla Was kolejny KONKURS. kt贸rego zasady s膮 dziecinnie :) proste!


Wspomnienia z dzieci艅stwa czesto 艂膮cza si臋 z ulubion膮 zabawk膮 .... Czy Wasze dzieci r贸wnie偶 tak膮 maj膮, a mo偶e sami pami臋tacie jak nazywa艂 si臋 Wasz ulubiony pluszowy mi艣? Prze艣lij zdj臋cie, kola偶, opis ... pe艂na dowolno艣膰, przedstawiaj膮ce ulubion膮 zabawk臋 dziecka.
Pisz膮c dzieciaki nie mam na my艣li konkretnie Wasze pociechy :) Mo偶e chcecie zrobi膰 niespodziank臋 siostrze艅cowi, bratanicy, wnukowi, wnuczce, dziecku kole偶anki ........ :)
Sponsorem nagrody jest Canpol babies, a jurorami b臋d膮 ja, moja c贸reczka i m膮偶 :) Wybierzemy najbardziej kreatywn膮 prac臋!
Zg艂oszenia przyjmowane s膮 na adres mailowy elkab0202@wp.pl  od dzi艣 tj. 15.07.2017 r. do 05.08.2017,  a og艂oszenie wynik贸w nast膮pi dnia 06.08.2017 r.  W komentarzu koniecznie wpiszcie, 偶e bierzecie udzia艂 w zabawie :)
Teraz najwa偶niejsze .... UWAGA fanfary! .... NAGRODA! Pi臋kny zestaw "Toys", w kt贸rego sk艂ad wchodz膮 butelki, smoczek…