Przejdź do głównej zawartości

Coś dla zdrowia ... i urody!

EKO i BIO buuum! Czy jesteście fanami produktów ekologicznych i naturalnych? W takim razie co tak naprawdę sprzedają nam w sklepach, jeśli produkty Bio zajmują jedynie mały regał? Szczerze mówiąc nie popadam w szał, ale zwracam uwagę na skład produktów i wśród tych promowanych jako zdrowe i naturalne znalazłam kilka perełek 😉


Wszystkich fanów zdrowego odżywiania i inne osoby, które tak jak i ja lubią próbować czegoś nowego zapraszam serdecznie do skorzystania z  oferty cosdlazdrowia.pl. Znajdziecie tam produkty często niedostępne w sklepach stacjonarnych. Skomponujecie posiłki lub dodatki na cały tydzień. Znajdziecie ulubione przyprawy i produkty, które na pewno Was zainspirują 😉! Na deser polecam kawę z mlekiem kokosowym!!! Palce lizać 😉

W ofercie dostępne są rozmaite kasze, oleje, kawy, herbaty, miody, słodziki, a nawet suplementy diety.



Nie za braknie również czegoś dla urody i miłośników kosmetyków naturalnych. Cały dział poświęcony naszym ulubionym mazidełkom 😋 Krem z jadem węża lub śluzem ślimaka ... Brzmi bardzo luksusowo 😉 Czarne mydło również jest już na mojej liście 😉



Przystępne ceny, zakupy bez wychodzenia z domu, szybko i sprawnie ...! Wirtualny koszyk już czeka 😉


Komentarze

  1. Kosmetyki naturalne uwielbiam. Mydło czarne to coś co zawsze muszę mieć w zapasie. Zainteresował mnie ten krem z jadem węża. Brzmi trochę przerażająco, ale ja lubię próbować takie 'smaczki':)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie do nich zajrzę, lubię takie sklepy, gdzie są produkty inne niż w zwykłym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kremu z jadem węża nie używałam, olej kokosowy i mleczko używam bardzo często, mydło czarne lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hm jakoś nie jarają mnie takie rzeczy jedzeniowe;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja coraz częściej zwracam uwage na to co jem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dbam o to, co jem i jakie kosmetyki stosuję, bo wiem, że działa to na moje zdrowie:) Ten krem z jadem węża mnie rozbroil, trochę strasznie ta nazwa brzmi; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo cenimy sobie ten sklep. Znajdziemy tam prawie wszystko co potrzebujemy (oprócz mąki z cieciorki niestety :P) i do tego dostawa jest bardzo szybko. Śledzimy też okazję na darmowe przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja namiętnie czytam etykiety w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdanie! Pod hasłem ... specjalnie dla Ciebie!

Wymyśliłam dla Was niespodziankę ... rozdanie pod hasłem specjalnie dla Ciebie!

O co chodzi? Napisz w komentarzu jaki masz typ cery, rodzaj skóry i włosów, jakie zapachy kosmetyków lubisz oraz jakich kolorów używasz do makijażu, a ja skompletuję specjalnie dla Ciebie zestaw prezentowy! Będą to kosmetyki znanych marek takie, które i ja lubię :) Mam nadzieję, że uda mi się sprostać zadaniu :)
Dorzucę od siebie również próbeczki i gadżeciki :)
Jak Wam się podoba taki pomysł? Rozdanie trwa od 30.05 do 30.06.2017 do godziny 24:00, a 01.07 wylosuję zwycięzcę. Później czas na zakupy i wysyłkę do 14.07 😉
Sponsorem nagrody jestem ja, a Was serdecznie zapraszam!
Zasady są proste ... wystarczy być publicznym obserwatorem bloga! Za udostępnienie grafiki na swoim blogu, Instagramie, Google+, obserwację mojego profilu na Instagramie, Google+ dodatkowe losy. Piszcie jakie akcję udało Wam się wykonać 😉!!!

Złota Kolekcja Bajek ...

Chodzę, szukam, odwiedzam wszystkie pobliskie kioski, salony prasowe i nic :( Pierwsza część Złotej Kolekcji Bajek, a mianowicie "Król Lew" rozeszła się jak świeże bułeczki w przeciągu kilku godzin. Nic dziwnego ... pierwszy zeszyt kosztował w końcu jedyne 1,90 zł!


Dlaczego tak bardzo zależało mi na tej kolekcji? Uwielbiam bajki Disneya i z ogromnym sentymentem wspominam moją serię książek, które mama kupowała mi w wydawnictwie Świat Książki. Bajeczki przekazałam bratanicy :) a teraz zbieram te piękne opowieści dla mojej córeczki :)

Bardzo, ale to bardzo długo zastanawiałam się nad zakupem prenumeraty. Nigdy nie miałam zaufania do tych super stronek z gazetkami, gdzie do każdego numeru dodawane są prezenciki i inne bajery. Wiele pytań krążyło mi po głowie. Czy nie ma ukrytych kosztów? Czy można zrezygnować? Czy przypadkiem po zakończeniu prenumeraty "nie wcisną" mi jakiejś kolejnej"? itp, itd ....

Przeczytałam uważnie zasady i postanowiłam zaryzykować. Na poc…

Konkurs "Wspomnienia z dzieciństwa" Canpol babies

Razem z Canpol babies przygotowaliśmy dla Was kolejny KONKURS. którego zasady są dziecinnie :) proste!


Wspomnienia z dzieciństwa czesto łącza się z ulubioną zabawką .... Czy Wasze dzieci również taką mają, a może sami pamiętacie jak nazywał się Wasz ulubiony pluszowy miś? Prześlij zdjęcie, kolaż, opis ... pełna dowolność, przedstawiające ulubioną zabawkę dziecka.
Pisząc dzieciaki nie mam na myśli konkretnie Wasze pociechy :) Może chcecie zrobić niespodziankę siostrzeńcowi, bratanicy, wnukowi, wnuczce, dziecku koleżanki ........ :)
Sponsorem nagrody jest Canpol babies, a jurorami będą ja, moja córeczka i mąż :) Wybierzemy najbardziej kreatywną pracę!
Zgłoszenia przyjmowane są na adres mailowy elkab0202@wp.pl  od dziś tj. 15.07.2017 r. do 05.08.2017,  a ogłoszenie wyników nastąpi dnia 06.08.2017 r.  W komentarzu koniecznie wpiszcie, że bierzecie udział w zabawie :)
Teraz najważniejsze .... UWAGA fanfary! .... NAGRODA! Piękny zestaw "Toys", w którego skład wchodzą butelki, smoczek…