Przejdź do głównej zawartości

Nowa moda ... dieta pudełkowa

Zauważyliście ostatnio jak bardzo popularna staje się dieta pudełkowa? Szybko zyskała swoich sympatyków. Szczerze mówiąc sama byłam dość sceptycznie nastawiona, głównie ze względu ma koszty ... Czytam, czytam i jestem coraz bardziej zaciekawiona całą ideą :)

Oszczędność czasu i ogromna wygoda! Zgadzam się w stu procentach z tym stwierdzeniem. Kolorowe, pyszne i zdrowie posiłki praktycznie na cały dzień dostarczone prosto do domu to kusząca propozycja. Nie zawsze mamy czas na przygotowanie jedzenia. Wtedy zazwyczaj sięgamy po coś w biegu. No właśnie po coś ... a niekoniecznie jest to wartościowy produkt.


Sama zauważam, że kiedy spożywam posiłki w odpowiednich odstępach czasu, a do tego zawierają one wszystkie niezbędne składniki spożywcze nie podjadam i co najważniejsze nie mam aż takiej ochoty na wieczorne chrupanie niezdrowych przekąsek :) Jeszcze bardziej przekonuje mnie fakt, że dania są urozmaicone ... owsianki, kiełki, musy, kasze, kanapeczki, kaczka, faszerowany kurczak, sałatki, sałateczki ... czytam, oglądam zdjęcia i cieknie mi ślinka. Na pewno w ciągu tygodnia zapracowane i aktywne osoby nie mają ani czasu ani chęci na przygotowywanie tak urozmaiconego menu.


Trafiłam ostatnio na stronę, która skupia w jednym miejscu firmy zajmujące się cateringiem dietetycznym - www.cateomarket.pl Catering dietetyczny, czyli jaki? No właśnie można po prostu postawić na zdrową lub zbilansowaną dietę lub osiągnąć postawiony sobie cel. Oczywiście osobom, które chcą schudnąć zalecam konsultacje ze specjalistą i dobranie odpowiednich posiłków po przeprowadzeniu stosownych badań. Działanie na własną rękę nie zawsze przynosi dobre efekty. Jenak same potrawy proponowane przez firmy są odpowiednio zbilansowane, a receptury przygotowywane przez dietetyków. Dobór dań dostosowuje się do trybu dnia, wykonywanej aktywności, upodobań. Można wybrać catering dla sportowców, wegetarian, osób, które po prostu chcą schudnąć.


Tak jak wspomniałam wcześniej ciągle wydaje mi się, że oferta skierowana jest do osób dość zamożnych. Na cenę składa się na pewno jakość, specjalistyczna dieta, dostawa. Ceny za całodzienne wyżywienie wahają się mniej więcej od 35 zł do 60 zł. Może faktycznie okazać się, że kupując przekąski, napoje i wrzucając do koszyka co tylko nam się podoba wydajemy na żywność znacznie więcej niż powinniśmy ... Ja zaczynam już kalkulować codzienne wydatki na jedzenie ... sama jakoś nie mam zapału na zmianę nawyków żywieniowych, a dieta pudełkowa jest na pewno pomocna w rozwiązaniu tego problemu. Tego typu catering jest bardzo dobrym rozwiązaniem dla osób aktywnych i zapracowanych, a przy tym dbających o zdrowie.


Co myślicie o takiej formie dostawy posiłków? Może jesteście jednak zwolennikiem tylko i wyłącznie domowych dań?

Komentarze

  1. W sumie chętnie bym spróbowała diety pudełkowej, tak jak piszesz ważne jest regularne jedzenie, a niestety szykując się do pracy nie zawsze mamy czas, żeby odpowiednią ilość posiłków przygotować sobie codziennie. Jeszcze trudniej jest jak się szykuje obiad dla całej rodziny, a sobie należałoby jednak przygotować coś innego (mniej kalorycznego). Z drugiej strony jednak są to nie małe koszty, bo kupienie jednego dnia jest mało opłacalne, można kupić owszem, żeby zobaczyć czy nam smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. To fajna sprawa, ale tak jak piszesz, jednak trochę droga :(
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna opcja, ale tylko i wyłącznie dla bogatych którzy nie mają na utrzymaniu rodziny. Miesięczna kwota jaka wychodzi za tą dietę na jedną osobę to ja tyle wydaje na 3 osobową rodzinę w ciągu miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko zależy od danej firmy, są takie gdzie posiłki są pseudo zdrowe a są takie, które naprawdę oferują ciekawe i urozmaicone dania. Dlatego przed wyborem trzeba się trochę rozeznać w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Kochana ! ;-* Przepraszam że mnie tu ostatnio nie było ;-( Ale brak czasu na wszystko ;(
    Postaram się nadrobić Twojego i swojego bloga ! :*

    Nie dla mnie.za biedna jestem na takie obiadki ;-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sprawa z tą dietą pudełkową dla osób które nie mają czasu za bardzo aby gotować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama również rozpoczęłam jakiś czas temu dietę pudełkową i mam już pewne podsumowanie. Muszę przyznać, że catering dietetyczny https://www.lightbox.pl/lodz jest bardzo dobrym sposobem na to, aby skutecznie poprawić jakość swojego życia. Mi już udało się po kilku miesiącach zrzucić wiele zbędnych kilogramów co jest dla mnie ogromnym sukcesem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Korzystam od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolona. Nie mam czasu na gotowanie, dlatego szczególnie w pracy jest to dla mnie idealne rozwiązanie. W końcu mogę jeść zdrowo, regularnie i pełnowartościowo :) Wybór padł na catering dietetyczny w Gdańsku. Już chyba nigdy nie wrócę do gotowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dieta pudełkowa jest super i nie ma ku temu żadncych wątpliwości. To nie tylko oszczędność czasu czy pieniędzy, ale przede wszystkim ogromna wygoda! Ja swój catering zamawiam z https://www.lightbox.pl/catering-dietetyczny-warszawa Jeśli jesteście z Warszawy, to koniecznie sprawdźcie tę firmę. Myślę, że i wam będzie odpowiadać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa ta dieta. Trochę podobna do mojej. Ja z efektów jestem zadowolona. Schudłam 16kg w 5 miesięcy i aktualnie mam zwiększony limit kalorii i stabilizuję wagę. Znalazłam firmę cateringową na www.caterobazar.pl/catering-dietetyczny-wejherowo to porównywarka diet pudełkowych w wybranych miastach. Mega ułatwiła mi wybór, bo nie chciało mi się sprawdzać ofert pojedynczo. Dieta pudełkowa jest dla mnie idealnym rozwiązaniem, nie mam czasu na codziennie gotowanie i robienie zakupów do diety.

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz bardziej popularna opcja na odchudzanie, szczególnie gdy ktoś nie ma czasu na przygotowanie sobie dietetycznych posiłków. Ja zamierzam spróbować z firmą https://www.kuzniazdrowia.pl Mój cel to 10 kilogramów w dół.

    OdpowiedzUsuń
  13. taka dieta to spore ulatwienie i wygoda

    OdpowiedzUsuń
  14. oj tak i wygoda i oszczędności też wbrew pozorom :) wcześniej jak szłam do sklepu to zawsze kupowałam jakieś słodycze, które podjadałam wieczorami :) a tak jak jestem na cateringu to w zasadzie zakupów spożywczych robię niewiele :) a jeśli chodzi o konkretną dietę to pasuje mi catering od Ewy Chodakowskiej https://bedietcatering.pl/warszawa/ . Polecam, terminowa dostawa, smaczne i syte posiłki. Efekty są, waga leci w dół :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zdecydowałam się na dietę odchudzającą z https://torbasmaku.pl/. Jest super! jedzonko zawsze na czas, smaczne, świeże i zdrowe. Waga leci w dół a ja mam coraz więcej energii.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli interesuje Was catering dietetyczny to zajrzyjcie też na stronę https://www.dietering.com/miasto/chrzanow/. Znajdziecie tam wiele propozycji najróżniejszych diet. To do Was należy decyzja, jaką kaloryczność diety wybierzecie. Możliwości jest naprawdę dużo i warto rzucić na nie okiem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Test! Nowe pieluszki Lupilu

Nowy rok, nowe testy, nowe wyzwania 😊 Tym razem z Testmetoo miałyśmy okazję wypróbowania nowych pieluszek Lupilu dostępnych w sieciach sklepów Lidl. Jak się sprawdziły i czy spełniły nasze oczekiwania ...? Zacznę od samego wyglądu. Pieluszki są bardzo estetycznie wykonane, nie zabrakło też ładnej, kolorowej grafiki. Po założeniu dobrze przytegają do ciałka dziecka. Rzepy są dość wytrzymałe. Moje maleństwo używa pieluszek jedynie na noc, a od paru dni już właśnie wogóle 😉 W naszym przypadku nie zdarzyło się, żeby pieluszka przeciekła, zsunęła się czy podrażniła skórę. Foto z oficjalnej strony pieluszek Mam duże zaufanie do produktów oferowanych przez sklepy Lidl. Tym razem również się nie zawiodłam. Jesiem ciekawa jak pieluszki spisały się w przypadku Waszych maluszków 😊

Złota Kolekcja Bajek ...

Chodzę, szukam, odwiedzam wszystkie pobliskie kioski, salony prasowe i nic :( Pierwsza część Złotej Kolekcji Bajek, a mianowicie "Król Lew" rozeszła się jak świeże bułeczki w przeciągu kilku godzin. Nic dziwnego ... pierwszy zeszyt kosztował w końcu jedyne 1,90 zł! Dlaczego tak bardzo zależało mi na tej kolekcji? Uwielbiam bajki Disneya i z ogromnym sentymentem wspominam moją serię książek, które mama kupowała mi w wydawnictwie Świat Książki. Bajeczki przekazałam bratanicy :) a teraz zbieram te piękne opowieści dla mojej córeczki :) Bardzo, ale to bardzo długo zastanawiałam się nad zakupem prenumeraty. Nigdy nie miałam zaufania do tych super stronek z gazetkami, gdzie do każdego numeru dodawane są prezenciki i inne bajery. Wiele pytań krążyło mi po głowie. Czy nie ma ukrytych kosztów? Czy można zrezygnować? Czy przypadkiem po zakończeniu prenumeraty "nie wcisną" mi jakiejś kolejnej"? itp, itd .... Przeczytałam uważnie zasady i postanowiła

Jak prawidłowo piłować paznokcie?

Piłowanie paznokci wymaga znajomości kilku podstawowych zasad. Bez nich nasze paznokcie staną się brzydkie i łamliwe. Sprawdź, jak prawidłowo piłować paznokcie. Piękne paznokcie są naszą wizytówką. Zadbane i prawidłowo spiłowane sprawiają, że jesteśmy postrzegani jako kompetentni i schludni. Poprawiają nasze samopoczucie i pewność siebie. Stają się częścią naszej stylizacji. To jednak nie wszystko. Niepoprawna technika piłowania może doprowadzić do łamliwości paznokci, a nawet nieprzyjemnych i brzydko wyglądających infekcji. Jak więc prawidłowo piłować paznokcie?                                    Pomysły na paznokcie – nie zapominajmy o piłowaniu! Prawidłowe spiłowanie płytki paznokcia jest podstawowym i jednym z pierwszych zabiegów, który należy wykonać przed każdą stylizacją, taką jak: ·          tipsy, ·          manicure żelowy, ·          hybrydy. Każda z nich wymaga nico innej metody piłowania paznokci. Do pierwszych dwóch warto spiłować płytkę do poło