Przejdź do głównej zawartości

Kuszące usta? Balsam MARIZA IDALIQ

Moja kolekcja kosmetyków marki MARIZA powiększa się za sprawą TRUSTED COSMETICS. Bardzo mnie to cieszy i z ogromną przyjemnością testuję kolejne cudeńko :)



Na początek kilka słów od producenta ... Balsam do ust o bogatej, pielęgnacyjnej formule zawierającej masło kakaowe, masło shea, olej arganowy oraz witaminę E. Doskonale nawilża i wygładza usta nadając im delikatny kolor i piękny połysk. Nie zawiera parabenów.
Balsam dostępny w pięciu kolorach:

  • arbuzowa czerwień,
  • wiśniowa czerwień,
  • perłowy róż,
  • subtelny róż,
  • brzoskwiniowy.



Urzekło mnie te malutkie pudełeczko :) Miniaturowy słoiczek z czarną nakrętką. Balsam pachnie przyjemnie owocowo. Nie jest lepki i łatwo się go aplikuje pędzelkiem lub po prostu palcem. Widoczne są w nim połyskujące drobinki. Podkreśla naturalny kolor ust, sprawia, że są błyszczące i naprawdę kuszące :P Wyglądają bardzo naturalnie i zdrowo, są nawilżone i mięciutkie. Co najważniejsze nie widać suchych skórek, a balsam dodatkowo odżywia usta.




Minusy ... Znalazłam jeden i jest nim trwałość. Balsam bardzo szybko znika z ust, ale za to częściej możemy się cieszyć jego owocowym smakiem :) Kosmetyk, który warto wrzucić do torebki lub kieszeni i używać w ciągu dnia :)


Znacie? Używacie? Jakie są Wasze opinie? :)))

Komentarze

  1. Aplikacja palcem poza domem kiedy ręce mam w sumie brudne zdecydowanie odpada, wolę zabierać ze sobą coś w sztyfcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie sztyft to pewnie wygodniejsze rozwiązanie, ale zawsze pozostaje malutki pędzelek :) Wierzę w Wasze podręczne kosmetyczki :P

      Usuń
  2. całkiem ładny :) ale wolę tego rodzaju kosmetyki w sztyfcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny lubię takie :) Ale przeważnie wybieram w sztyfcie jest mi wygodniej szczególnie jak mam długie paznokcie aplikacja palcem odpada.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie wolę produkty w sztyfcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ma piękny, soczysty kolorek :) Szkoda, że trwałość taka kiepska, ale fajnie, że znalazłaś tego plusy w postaci radości ze smaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pudełko, pięknie wygląda na ustach a jeszcze pachnie owocowo, eee tam, że nie trwały ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, ale bardzo lubię takie owocowe kosmetyki do ust.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na ustach wygląda całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej firmy, ale balsam ładnie wygląda na ustach

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny ma blask, ale ja wolę jednak produkty w sztyfcie, albo tzw jajeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie widziałam jeszcze tej firmy ale chyba dużo trace :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja do tej pory miałam tylko 1 kosmetyk z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znamy ale konsystencja jest taka miła i... zmysłowa :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Za duży błysk jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Najczęściej wybieram balsamy do ust w sztyftach, mam dwa ulubione w słoiczkach, Nuxe Reve de Miel i Tisane, i nie czuje potrzeby testowania innych.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię słoiczków, co jakiś czas się skuszę, ale potem leżą gdzieś w domu, nie pod ręką, a do torebki nie wrzucę, bo nie mogę się przekonać, żeby ich używać nie mogąc wcześniej umyć rąk. Moje małe spaczenie 😜

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdanie! Pod hasłem ... specjalnie dla Ciebie!

Wymyśliłam dla Was niespodziankę ... rozdanie pod hasłem specjalnie dla Ciebie!

O co chodzi? Napisz w komentarzu jaki masz typ cery, rodzaj skóry i włosów, jakie zapachy kosmetyków lubisz oraz jakich kolorów używasz do makijażu, a ja skompletuję specjalnie dla Ciebie zestaw prezentowy! Będą to kosmetyki znanych marek takie, które i ja lubię :) Mam nadzieję, że uda mi się sprostać zadaniu :)
Dorzucę od siebie również próbeczki i gadżeciki :)
Jak Wam się podoba taki pomysł? Rozdanie trwa od 30.05 do 30.06.2017 do godziny 24:00, a 01.07 wylosuję zwycięzcę. Później czas na zakupy i wysyłkę do 14.07 😉
Sponsorem nagrody jestem ja, a Was serdecznie zapraszam!
Zasady są proste ... wystarczy być publicznym obserwatorem bloga! Za udostępnienie grafiki na swoim blogu, Instagramie, Google+, obserwację mojego profilu na Instagramie, Google+ dodatkowe losy. Piszcie jakie akcję udało Wam się wykonać 😉!!!

Złota Kolekcja Bajek ...

Chodzę, szukam, odwiedzam wszystkie pobliskie kioski, salony prasowe i nic :( Pierwsza część Złotej Kolekcji Bajek, a mianowicie "Król Lew" rozeszła się jak świeże bułeczki w przeciągu kilku godzin. Nic dziwnego ... pierwszy zeszyt kosztował w końcu jedyne 1,90 zł!


Dlaczego tak bardzo zależało mi na tej kolekcji? Uwielbiam bajki Disneya i z ogromnym sentymentem wspominam moją serię książek, które mama kupowała mi w wydawnictwie Świat Książki. Bajeczki przekazałam bratanicy :) a teraz zbieram te piękne opowieści dla mojej córeczki :)

Bardzo, ale to bardzo długo zastanawiałam się nad zakupem prenumeraty. Nigdy nie miałam zaufania do tych super stronek z gazetkami, gdzie do każdego numeru dodawane są prezenciki i inne bajery. Wiele pytań krążyło mi po głowie. Czy nie ma ukrytych kosztów? Czy można zrezygnować? Czy przypadkiem po zakończeniu prenumeraty "nie wcisną" mi jakiejś kolejnej"? itp, itd ....

Przeczytałam uważnie zasady i postanowiłam zaryzykować. Na poc…

Konkurs "Wspomnienia z dzieciństwa" Canpol babies

Razem z Canpol babies przygotowaliśmy dla Was kolejny KONKURS. którego zasady są dziecinnie :) proste!


Wspomnienia z dzieciństwa czesto łącza się z ulubioną zabawką .... Czy Wasze dzieci również taką mają, a może sami pamiętacie jak nazywał się Wasz ulubiony pluszowy miś? Prześlij zdjęcie, kolaż, opis ... pełna dowolność, przedstawiające ulubioną zabawkę dziecka.
Pisząc dzieciaki nie mam na myśli konkretnie Wasze pociechy :) Może chcecie zrobić niespodziankę siostrzeńcowi, bratanicy, wnukowi, wnuczce, dziecku koleżanki ........ :)
Sponsorem nagrody jest Canpol babies, a jurorami będą ja, moja córeczka i mąż :) Wybierzemy najbardziej kreatywną pracę!
Zgłoszenia przyjmowane są na adres mailowy elkab0202@wp.pl  od dziś tj. 15.07.2017 r. do 05.08.2017,  a ogłoszenie wyników nastąpi dnia 06.08.2017 r.  W komentarzu koniecznie wpiszcie, że bierzecie udział w zabawie :)
Teraz najważniejsze .... UWAGA fanfary! .... NAGRODA! Piękny zestaw "Toys", w którego skład wchodzą butelki, smoczek…