Przejdź do głównej zawartości

Przesyłki ostatnich tygodni ... próbki, próbeczki i nie tylko :)

Na początek coś dla maleństwa :) Próbecza mleka następnego Humana dotarła do nas w ramach akcji organizowanej na stronie producenta. Lubię tego typu malutkie paczuszki, Są idealne do zabrania "na drogę". Pomimo tego, że moja córeczka pije najczęściej Bebiko to mleczko bardzo jej smakowało i z pełnym brzuszkiem przespała całą noc.



Pozostając w temacie bobasków kolejna paczka to prezent powitalny od Klubu Enfamama. Marka Enfamil sprawiła ogromną przyjemność rozsyłając kolorowe upominki. Do tego porady i ciekawe artykuły na stronie.



W naszym pudełku znalazła się grzechotka w kształcie gwiazdki, która obecnie służy jako tamburyn :) oraz książeczka z obrazkami kontrastowymi.




Jak to zwykle z dziećmi bywa .... co tam piękne zabawki :P Najlepsze i tak było pudełko :D


Pamiętacie próbki płynu Surf? Pachnące saszetki rozeszły się jak świeże bułeczki :) Całej akcji towarzyszył konkurs z cennymi upominkami, Moja opinia została nagrodzona dużą butelką płynu. Pachnące i czyściutkie ubrania już się susza po praniu :)



Przed nami jeszcze sporo produktów do przetestowania i oczywiście chętnie podzielimy się relacjami :) Zachęcam więc do obserwacji bloga :) Jestem ciekawa jakie paczuszki ostatnimi czasy dotarły do Was, a może same znalazłyście jakiś wyjątkowy produkt?

Komentarze

  1. Pudełko oczywiście, że jest najfajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swojego czasu mieliśmy w domu walki o pudełka - córka kontra kot :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas walk nie ma, bo kot od razu wskakuje :D

      Usuń
    2. Też przerabiamy ten problem :D

      Usuń
  3. Z mojej opinii o Surfie raczej nie byli zadowoleni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam testować próbki! Niedawno miałam ich chyba kilkaset, ale porozdawałam rodzinie i przyjaciółką :D

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo





    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio dostałam paczkę od nivea :) żele i olejek pod prysznic :) a tego płynu nie znam :) fajnie że Cię nagrodzili :)
    Miło z ich strony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczka od Nivea pewnie bardzo Cię ucieszyła :)

      Usuń
  6. Akurat Enfamil znam od dawna - tylko to mleczko mógł pić mój syn bez obaw o kolki czy ulewania. Na początku straszono mnie, że jest drogie, ale znalazłam w Melissie przez internet w bardzo dobrej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę ten płyn wypróbować :) ładna grzechotka.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja zapomniałam zgłosić swój komentarz na stronie SURF :-( ale Tobie gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. widać z paczek nic się nie zmarnowało - nawet pudło do zabawy jak znalazł :) Skąd ja to znam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepsza zabawa pudełkiem super :D!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Elu. Ja również otrzymałam taka butelkę płynu SURF. Ślicznie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku mój młody uwielbiał te książeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. no pewnie, kartony zawsze najbardziej interesujące :D hahahahaah

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jestem gapowata i zapomniałam doddać opini o Surf,
    pokapowałam się oczywiście po czasie

    OdpowiedzUsuń
  15. Surf bardzo lubię ;) ja na próbkę się nie załapałam. Fajne takie paczuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawił mnie płyn Surf. Może kupię go przy następnej okazji.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdanie! Pod hasłem ... specjalnie dla Ciebie!

Wymyśliłam dla Was niespodziankę ... rozdanie pod hasłem specjalnie dla Ciebie!

O co chodzi? Napisz w komentarzu jaki masz typ cery, rodzaj skóry i włosów, jakie zapachy kosmetyków lubisz oraz jakich kolorów używasz do makijażu, a ja skompletuję specjalnie dla Ciebie zestaw prezentowy! Będą to kosmetyki znanych marek takie, które i ja lubię :) Mam nadzieję, że uda mi się sprostać zadaniu :)
Dorzucę od siebie również próbeczki i gadżeciki :)
Jak Wam się podoba taki pomysł? Rozdanie trwa od 30.05 do 30.06.2017 do godziny 24:00, a 01.07 wylosuję zwycięzcę. Później czas na zakupy i wysyłkę do 14.07 😉
Sponsorem nagrody jestem ja, a Was serdecznie zapraszam!
Zasady są proste ... wystarczy być publicznym obserwatorem bloga! Za udostępnienie grafiki na swoim blogu, Instagramie, Google+, obserwację mojego profilu na Instagramie, Google+ dodatkowe losy. Piszcie jakie akcję udało Wam się wykonać 😉!!!

Nawilżający żel i szczoteczka do mycia twarzy ... LIRENE

Święta,  święta i po świętach ... :)  Często zmieniam kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Nie znalazłam jeszcze ideału :) Kilka dni stosuje nawilżający żel do mycia twarzy z błękitną algą i muszę przyznać, że to całkiem fajny kosmetyk. Skóra jest świeża i dobrze oczyszczona. Nie zauważyłam żadnych zaczerwienień czy dodatkowych wyprysków, co często mi się zdarza testując kolejny żel.
Do produktu dołączona była szczoteczka do czyszczenia twarzy z funkcją masażera.  Włosie jest mięciutkie, a jej używanie naprawdę bardzo przyjemne. Nie znam dokładnej ceny zestawu, ponieważ był to jeden z prezentów świątecznych jakie otrzymałam ♥, ale w sklepach online zestaw taki kosztuje w granicach 40-50 zł. 

Kilka słów od producenta ... Laboratorium Naukowe Lirene zainspirowane ideą kompleksowego oczyszczania i pielęgnacji skóry stworzyło innowacyjną Technologię ALGAE PURE, opartą na synergii działania składników oczyszczających oraz intensywnie pielęgnujących alg. Zapewnia ona działanie na kilku pozioma…

Złota Kolekcja Bajek ...

Chodzę, szukam, odwiedzam wszystkie pobliskie kioski, salony prasowe i nic :( Pierwsza część Złotej Kolekcji Bajek, a mianowicie "Król Lew" rozeszła się jak świeże bułeczki w przeciągu kilku godzin. Nic dziwnego ... pierwszy zeszyt kosztował w końcu jedyne 1,90 zł!


Dlaczego tak bardzo zależało mi na tej kolekcji? Uwielbiam bajki Disneya i z ogromnym sentymentem wspominam moją serię książek, które mama kupowała mi w wydawnictwie Świat Książki. Bajeczki przekazałam bratanicy :) a teraz zbieram te piękne opowieści dla mojej córeczki :)

Bardzo, ale to bardzo długo zastanawiałam się nad zakupem prenumeraty. Nigdy nie miałam zaufania do tych super stronek z gazetkami, gdzie do każdego numeru dodawane są prezenciki i inne bajery. Wiele pytań krążyło mi po głowie. Czy nie ma ukrytych kosztów? Czy można zrezygnować? Czy przypadkiem po zakończeniu prenumeraty "nie wcisną" mi jakiejś kolejnej"? itp, itd ....

Przeczytałam uważnie zasady i postanowiłam zaryzykować. Na poc…